ילדי בני ברק לומדים להיזהר בכבישים

את סיום הפרויקט המוצלח "זהירות זה כל הסיפור" בחרו מתנדבי זק"א לעשות בתלמוד תורה חב"ד בבני ברק, סיירת הבטיחות של זק"א וחברת דן הגיע לכניסה לת"ת וכל הילדים הגיעו עם ציורי קומיקס של זהירות בדרכים וקיבלו מיד חוברות קומיקס ושוברי מתנות לספרים מתנת רשת חנויות אור החיים בבני ברק

ישראל אהרן | כיכר השבת |

את סיום הפרויקט המוצלח "זהירות זה כל הסיפור" בחרו מתנדבי זק"א לעשות בתלמוד תורה חב"ד בבני ברק, סיירת הבטיחות של זק"א וחברת דן הגיע לכניסה לת"ת וכל הילדים הגיעו עם ציורי קומיקס של זהירות בדרכים וקיבלו מיד חוברות קומיקס ושוברי מתנות לספרים מתנת רשת חנויות אור החיים בבני ברק.

הפעילות בת"ת חב"ד בני ברק נערכה מסגרת פרויקט זהירות בדרכים של זק"א חברת דן ועיריית בני ברק בה ניידת הבטיחות של ארגון זק"א, פגושה ילדים בצמתי הדרכים ועבירה הדרכה והדגמה, באמצעות מתנדבי הארגון כיצד לעבור את הכביש בבטחה, ילדים אשר נמצאו מצטיינים בדרך, קבלו מניידת הבטיחות שלל פרסים והפתעות.

בנוסף, על מנת להעמיק את פעילות ההסברה בקרב הילדים, יצא לדרך מבצע "מציירים זהירות" ייחודי, במסגרתו מתבקשים הילדים לצייר קומיקס בנושא זהירות בדרכים, לשולח לת.ד 3809 בני ברק או להביאו לאחת מחנויות רשת "ספרי אור החיים" ולהשתתף בתחרות אשר תעניק לזוכים מאות ספרים וכרטיסי "כרטיספר" מתנת רשת "ספרי אור החיים".

מוטי בוקצ'ין רכז הפרויקט ודובר זק"א, אמר "אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זהירות בדרכים בקרב ילדים, ללא ספק ככל שנעשה יותר פעילות כך ירדו מקרי תאונות הדרכים עם מעורבות ילדים" והוסיף "המלמדים בת"ת חב"ד תרמו רבות להצלחת הפרויקט, בהכוונה בדגשים החשובים אצל ילדים".

איתן פיקסמן, דובר חברת דן אומר "בתור חברת תחבורה מובילה, אנו חשים מחויבות עצומה לדאוג לבטיחותם של הנוסעים ולשיפור הבטיחות בישראל. אנו מציבים, מאז ומעולם, את נושא הבטיחות בדרכים בראש סדרי העדיפויות שלנו ומבצעים את כל הפעילויות הנדרשות על מנת לאפשר דרך זהירה ובטוחה.

בהתאם לכך, יצאנו בימים אלו במיזם ייחודי זה שמטרתו להעניק הסברה הוליסטית ומעמיקה – ולאפשר לכל ילד וילד להפנים את המסרים הנדרשים ולחזור הביתה בשלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר