מרגש: קשישים ביקשו לקבל ברכה מהרב עובדיה יוסף

ימים ספורים לפני יום הכיפורים וחג הסוכות הגיעו דיירי מעון ההורים 'נווה שמחה' שבירושלים, להתברך אצל מרן הרב עובדיה יוסף ולקבל ברכתו לשנה החדשה. דיירי מעון ההורים לוו בצוות המקצועי של מעון ההורים. כשדמעות זולגות מעיניו, אחד מדיירי המעון ציין בהתרגשות רבה כי כל חייו, מעל ל-90 שנים הוא מתגורר בירושלים ופעיל בקהילות אנ"ש אולם הוא מעולם לא זכה להתברך על ידי מרן הרב עובדיה יוסף וכי הוא מודה להקב"ה על זכות גדולה זו שנקרתה בפניו

מישאל לוי | כיכר השבת |

מים ספורים לפני יום הכיפורים וחג הסוכות הגיעו דיירי מעון ההורים 'נווה שמחה' שבירושלים, להתברך אצל מרן הרב עובדיה יוסף ולקבל ברכתו לשנה החדשה. דיירי מעון ההורים לוו בצוות המקצועי של מעון ההורים בראשותו של מנכ"ל המעון הרב מנחם קליין.

בשבוע האחרון, מאז התבשרו דיירי מעון ההורים על הביקור הצפוי בבית מרן הרב עובדיה יוסף, החלה התרגשות גדולה בקרב דיירי המעון שעבור רבים הייתה זו הפעם הראשונה במהלך חייהם בה זכו להתברך אצל מרן הרב עובדיה יוסף. ההכנות הלוגיסטיות הרבות כללו מערך היסעים ואנשי צוות רפואי ולוגיסטי שהצטרפו ליוזמה הברוכה ואפשרו לדיירי מעון ההורים להתברך במעמד מרגש זה.

במהלך הביקור בישרו מנהלי נווה שמחה, מעון ההורים הגדול והוותיק בקרב מעוני ההורים של אנ"ש ולו מוניטין רב, כי עשרות בחורי ישיבה ואברכים צפויים להצטרף השנה לתפילות יום הכיפורים וסוכות והפעילות הרוחנית תמשיך ותגדל גם השנה, כמיטב המסורת של מעון ההורים 'נווה שמחה'.

רב המעון הרה"ג רבי נחמן קליין יחד עם מנכ"ל המעון הרב מנחם קליין וסמנכ"ל המעון הרב צבי קליין ערכו סקירה מקיפה על הפעילות הרוחנית הענפה והמרשימה המתבצעת במעון ההורים 'נווה שמחה' הממוקם בלב שכונה חרדית בירושלים.

בשיאו של המפגש בירך מרן הרב עובדיה את דיירי מעון ההורים ואת הצוות המקצועי המסור ואיחל להם שיזכו לאריכות ימים וימשיכו בעשייה הרוחנית הרבה הנעשית דרך קבע ב'נווה שמחה'. כשדמעות זולגות מעיניו, אחד מדיירי המעון ציין בהתרגשות רבה כי כל חייו, מעל ל-90 שנים הוא מתגורר בירושלים ופעיל בקהילות אנ"ש אולם הוא מעולם לא זכה להתברך על ידי מרן הרב עובדיה יוסף וכי הוא מודה להקב"ה על זכות גדולה זו שנקרתה בפניו.

יצויין כי במהלך ימי חג ראש השנה מעון ההורים נווה שמחה שקק חיים, התקיימו בו תפילות בהשתתפות חזנים ידועי שם והצטרפו לתפילות עשרות רבות של מתפללים שהגיעו מהשכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר