משדר וידאו ● מיוחד ב'כיכר השבת'

אחרי העסקה: השר ברק מסכם, הרשקוביץ מסביר, וקסמן מברך

צוות 'כיכר השבת' במשדר מיוחד ממאהל שליט, שעה קלה לאחר הבשורה על חתימת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט ● השר ישראל הרשקוביץ' מסביר צד חדש בהלכה שמתיר את שחרור שליט ● שר הביטחון אהוד ברק מסכם את הפרשה ● יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון, דווקא מברך ● מיוחד (בארץ)

(עיבוד: כיכר השבת)

צוות 'כיכר השבת' במשדר מיוחד ממאהל שליט בירושלים, שעה קלה לאחר הבשורה על חתימת העסקה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, בין מדינת ישראל לארגון הטרור חמאס.

כזכור, הממשלה אישרה אמש ברוב גדול של 26 שרים בעד מול 3 שרים נגד את ההסכם לשחרור של גלעד שליט.

במהלך הדיון נשמעו סקירות ראשי מערכת הביטחון, ראש השב"כ יורם כהן, הרמטכ"ל בני גנץ, ראש המוסד תמיר פרדו ושליחו המיוחד של ראש הממשלה דוד מיידן. ראשי מערכת הביטחון הציגו את ההסכם על היבטיו השונים והביעו תמיכתם בו.

"זוהי החלטה קשה, אך מנהיגות נבחנת ברגעים כאלה, ביכולת לקבל החלטות קשות. אני מחזיר את גלעד שליט הביתה, להוריו נועם ואביבה, לאחיו יואל, לאחותו הדס, לסבו צבי ולכל עם ישראל", אמר ראש-הממשלה.

במשדר הוידאו המיוחד של 'כיכר השבת': השר ישראל הרשקוביץ' מ'הבית היהודי' מסביר צד חדש בהלכה המתיר את שחרור החייל, שר הביטחון אהוד ברק מסכם את הפרשה ועונה על שאלות עיתונאים והרב יהודה וקסמן, אביו של החייל נחשון וקסמן שנהרג במהלך פעולה צבאית בניסיון לשחררו דווקא מברך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר