קצב מדבר: "הקדוש ברוך הוא, למה הפכת אותי לנשיא מדינה?"

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, שבעוד מספר שבועות ייכנס לכלא לאחר שהואשם במעשים שאינם הולמים, מדבר הבוקר לראשונה, בראיונות שהעניק ל'ידיעות' ו'מעריב': "יש הרבה שאלות ביני לבין הקדוש ברוך הוא. האמונה שלי בו לא נפגעה, אבל אני שואל אותו: 'למה שלחת אותי להיות נשיא מדינה? כדי להביא עליי את כל הייסורים האלה?'"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
קצב, לאחר גזר הדין (פלאש 90)

"ארור היום שבו נבחרתי לנשיא" - כך אומר נשיא המדינה לשעבר משה קצב בראיונות שהעניק לעיתונות. "אם פגעתי, אני מתנצל. אני שבר כלי. אלחם עד טיפת דמי האחרונה", אמר קצב.

הוא האשים בעיקר את התקשורת. "הוציאו אותי להורג. שפכו את דמי, אבל אני מתכוון להילחם על חפותי. עד כמה שיהיה לי כוח", אמר. במהלך הריאיון הוא בכה, כיסה את פניו ודיבר בלחש.

בימים האחרונים נפוצו שמועות על כך שמשה קצב התאבד בביתו ועקב כך השוטרים הגיעו לביתו על מנת לוודא של פגע בעצמו. בעקבות הדברים הללו, מבהיר משה קצב: "אני לא התאבדתי ואני לא מתכוון להתאבד", עם זאת אומר כי הוא "מרוסק, פגוע ומותש".

הנשיא לשעבר שהורשע עדיין לא מתחרט על החלטתו לא לחתום על עסקת הטיעון. "אני שלם עם ההחלטה הזו. לא יכולתי לחיות עם הידיעה שאצטרך להודות בעברה שלא ביצעתי. אני מכבד את בית המשפט", הוא אומר אך מתעקש שבית המשפט טעה.

"כששמעתי את פסק הדין, הרגשתי שהעולם נחרב, שהשקר ניצח. יש הרבה שאלות ביני לבין הקדוש ברוך הוא. האמונה שלי בו לא נפגעה, אבל אני שואל אותו: 'למה שלחת אותי להיות נשיא מדינה? כדי להביא עליי את כל הייסורים האלה?'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות