משפחת הנער: "לא תרמנו אבריו לאברך"

האם אבריו של הנער שנהרג מקריסת הפרגולה באילת נתרמו לאברך? במשפחתו קראו את הפרסום - וזעמו. "לא בוצעה שום תרומת אברים", הם אומרים. מקורב למשפחה סיפר כי צוות ערוץ 2 הגיע אתמול כדי לדבר עם המשפחה על הנושא."הם מאוד כעסו", סיפר. "הם לא הבינו מי המציא את הסיפור"

אלי ג'אן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בכלי תקשורת שונים פורסם אמש (חמישי) כי אבריו של הנער מתן בן סימון (18) מקרית מלאכי שנהרג לאחר שפרגולה קרסה על גופו באילת, נתרמו לאברך.

רפי מיארה, מעובדי בית העלמין בקרית-מלאכי, טוען שלא היו דברים מעולם. "אני עשיתי לו טהרה בו", הוא אומר הבוקר ל"כיכר השבת", "לא נלקחו איברים והגופה היתה שלמה". במשפחה זועמים.

מתן בן סימון יצא לנופש עם חברים ביום ראשון באילת. החברים התארחו במלון מרידיאן בעיר והתכוונו ליהנות מהחופש לפני גיוסו של מתן לשירות בחטיבת גבעתי של צה"ל.

ביום שלישי, ישבו החברים תחת פרגולה כשלפתע זו קרסה על הנערים. מתן פונה במצב אנוש לבית חולים יוספטל באילת וארבעה מחבריו נפצעו באורח קל. זמן קצר לאחר מכן, נפטר מתן מפצעיו והוא נקבר ביום שלישי בקרית מלאכי.

אתמול נדהמה המשפחה לקרוא על תרומת האיברים שנתנו לכאורה לאברך ירושלמי "לא תרמנו את האיברים", אמרו במשפחה. "קברנו את מתן שלם".

מקורב למשפחה סיפר כי צוות ערוץ 2 הגיע אתמול כדי לדבר עם המשפחה על הנושא. "הם מאוד כעסו", סיפר. "הם לא הבינו מי המציא את הסיפור".

רפי מיארה, תושב קרית מלאכי ועובד בבית העלמין אמר הבוקר כי לשמועות אין שחר. "גופתו של מתן הגיעה לכאן בשעה 21:30 בערב. אני בעצמי עשיתי לו טהרה לפני הקבורה ולא בוצעה בו שום נתיחה".

בתוך כך, צוות בית מלון מירידיאן הגיע הבוקר כדי לנחם את המשפחה ולהביע את צערם ממותו הטראגי של בנם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות