השר אריאל אטיאס: "מעריך ומחבב את פישר"

בלשכתו של שר הבינוי והשיכון מבהירים: "השר אטיאס מעריך ומחבב את פישר, אנו עובדים בשיתוף פעולה וכך זה יימשך. במסגרת פעילותו של השר אטיאס להורדת מחירי הדיור, נקט השר בסדרה ארוכה של פעולות שהחשובה בהן היא פעולת שיווק הקרקעות ולשמחתנו מהלך זה הצליח ושינה את מגמת מחירי הנדל"ן"

יוני גבאי | כיכר השבת |
השר אריאל אטיאס (פלאש 90)

נגיד בנק ישראל פרופ' סטנלי פישר ושר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס נפגשו לפני מספר שבועות במסגרת הפעילות השוטפת, כפי שהם נפגשים מעת לעת, במטרה להסדיר את ענף האשראי לנדל"ן.

ממשרד השיכון נמסר: "כחלק מהמהלך הכולל להקלת מצוקת הדיור ולאור פניות התאחדות הקבלנים בשל מחנק האשראי אנו מנסים למצוא פתרונות לנושא ופנינו בין השאר לנגיד בנק ישראל שיבחן את מדיניותו בעניין, וכן למשרד האוצר ולעניין גופים מוסדיים להשתתף במכרזים שמוציא המשרד עם דגש על מכרזי דיור להשכרה".

עוד נמסר כי השר רואה בשיווקים את הפעילות המרכזית והמכרעת להורדת מחירי הדיור ולהקלה על מצוקת הדיור.

עוד נמסר כי "גם השר אטיאס מעריך ומחבב את פישר, אנו עובדים בשיתוף פעולה וכך זה יימשך.

"במסגרת פעילותו של השר אטיאס להורדת מחירי הדיור, נקט השר בסדרה ארוכה של פעולות שהחשובה בהן היא פעולת שיווק הקרקעות ולשמחתנו מהלך זה הצליח ושינה את מגמת מחירי הנדל"ן.

השר אטיאס מבקש לתת דגש על שיווק קרקעות באזורי הביקוש ובתוך זה שיווק פרויקטים לדיור להשכרה, לאחר שבמאמצים מרובים הצליח להעביר באוגוסט השנה החלטה במועצת מקרקעי ישראל לשיווק פרויקטים שכירות מפוקחת לטווח ארוך, באמצעות מכרזים בהם יש הנחה של 70% על הקרקע באזורי הביקוש".

השר אטיאס הוסיף כי "אנו מתמודדים עם מחסור בהיצע הקרקעות למגורים של קרוב לעשור שיצרה מחסור מתמשך של עשרות אלפי יחידות דיור. אני שמח שהפעילות המואצת שלנו להגדלת ההיצע נותנת בבירור את אותותיה. אנו נפעל באחריות, בוודאי ביותר אחריות מהתקופה בה ממשלות עבר לא דאגו שהיצע הקרקעות למגורים ידביק את הביקושים לדירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר