עמנואל רוזן: "כיכר השבת - Ynet החרדי"

בתכנית "תיק תקשורת" ששודרה הערב בערוץ 2 הפתיע אמנון לוי כשהאשים את התקשורת בשנאת חרדים ואף הוכתר ע"י עמנואל רוזן כ"יקיר המגזר" ● וגם: מיהו העורך שהתלונן שסוגר עיתון ועדיין חסר לו אייטם על "הדרת נשים"? ומה אמר ידידיה מאיר בהקשר לעבודתה של אשתו ככתבת לענייני חרדים בתקשורת החילונית? צפו וגלו (חדשות)

שמעון הורביץ | כיכר השבת |
תקשורת ללא תיק. הפאנל בערוץ 2, הערב

פאנל מרתק ששודר הערב בתכנית "תיק תקשורת" בטלוויזיה החינוכית ובערוץ 2, בהנחייתו של עמנואל רוזן, עסק בטענה ההולכת ומתגבשת גם בקרב הציבור הכללי, כי התקשורת, גם הפעם, נראתה יותר כמנהלת קמפיין נגד חרדים מאשר דואגת באמת ל"הדרת נשים".

בפאנל השתתפו העיתונאי והמגיש הוותיק אמנון לוי, כתבת ערוץ 2 דפנה ליאל, ידידיה מאיר מ"רדיו קול-חי" ושימי סגל מ"כיכר השבת".

רגע לפני שידידיה מאיר הכריז כי הוא מיואש סופית מהתקשורת החילונית "המטמטמת" כדבריו, והפתיע בהודעה על כוונתו לעזוב את עיסוקיו בעיתון "ידיעות אחרונות" ולהקים גוף חוץ-תקשורתי שיגשר בין חרדים לחילונים, מגיע אמנון לוי ומחליט לומר לתקשורת את האמת בפנים. על פניו של אמנון נראה כי הם נאמרים קודם-כל מתוך רצון לומר את אותה אמת שהתקשורת מנסה כל העת להסתיר מכולנו, וגם אולי כדי לנסות ולהחזיר מעט את השפיות לגזרה.

לשאלת עמנואל רוזן האם אכן הוא מאשים את התקשורת בשנאת חרדים, עונה אמנון לוי בלי להסס: "כן! שנאה וגם חוסר מקצועיות וחוסר רצינות בעבודה. לא צריך להיות כתב לענייני חרדים כדי להבין שהעבודה שנעשתה כאן היא קלישאית ובמקום להביא אינפורמציה נטפלים לסמלים".

בהמשך דבריו תוקף אמנון לוי גם את הדיווח שהובא באחרונה כאילו "מדירים" נשים מלהספיד בהלוויות, ומגלה שהוא עצמו קבר בתקופה האחרונה כמה מקרוביו ובכל הפעמים אפשרו לאישה לשאת דברי הספד. "אני שומע את הדיווחים מצד אחד ורואה את המציאות בשטח מצד שני ולא מבין מה קורה כאן".

מיהו העורך שפנה לכתביו והתלונן שהוא סוגר עיתון ועדיין חסר לו אייטם על "הדרת נשים"? ומה אמר ידידיה בהקשר לעבודתה של אשתו ככתבת לענייני חרדים בתקשורת החילונית? צפו וגלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר