ההסתה חוגגת

הפיתרון הסופי של שטרסלר: "לסגור זרמי החינוך החרדי"

המסית מעיתון 'הארץ', נחמיה שטרסלר, לא עוצר: לאחר שנים בהם הוא מסית באכזריות נגד החרדים, "הפיתרון" שלו לחרדים נמצא: "לבטל את כל זרמי החינוך העצמאי של ש"ס ואגודת ישראל ולהכריח את ילדי ישראל ללמוד תוכנית לימודים כללית אחת". על התמיכה בחרדים, הוא כותב "התאבדות" (חילונים)

ישראל אהרן | כיכר השבת |

המסית הוותיק נחמיה שטרסלר שמקבל במה קבועה בערוץ 2 וב"הארץ", לא פוסק לרגע בגל ההסתה החמור שהוא מנהל מזה שנים נגד הציבור החרדי. עכשיו, אתה מבינים למה מכים ילדים חרדיים באמצע הרחוב?

וכך הוא פותח את טורו המסית, ב"הארץ": "יבורך האברך שהפחיד את הילדה הקטנה בדרך לבית הספר. יבורך גם זה שירק וקילל עוברות אורח. יבורך אפילו אותו חרדי שכינה את החיילת 'פרוצה', ויבורכו גם אלה שלבשו מדי אסירים מפוספסים והדביקו טלאי צהוב על בגדיהם.

"כל אלה יחדיו אולי יצליחו לזעזע סוף סוף את הרוב החילוני הדומם. כל אלה אולי יגרמו ל-90% מהציבור להבין, שאין טעם לגנות את היורק ואין תועלת בהעמדת המקלל לדין. כי אלה הם רק סימפטומים למחלה קשה. ומי שמטפל בסימפטומים מבזבז את זמנו ואף מעצים את המחלה".

"המחלה"

"המחלה היא החינוך החרדי", קובע שטרסלר, "זה חינוך שמעביר את הצעירים החרדים דרך שטיפת מוח יסודית, שבסיכומה הם מאמינים שדמוקרטיה זה שלטון רשע, ששוויון זכויות לנשים הוא טריפה גמורה, שחופש והומניזם טובים רק לגויים, שלימודי מתמטיקה, אנגלית והיסטוריה הם עבודה זרה, שלצאת להתפרנס מיגיע כפיים זו בושה גדולה, ושירות בצבא הוא מלאכה בזויה, הראויה אך ורק לחמור החילוני - שהוא מספיק טיפש כדי להקריב את חייו למען 'המולדת'.

"הצעירים החרדים מתחנכים להרגיש בוז מוחלט כלפי ערכי המדינה החילונית, ולכן אין להם שום בעיה להפחיד ילדה קטנה או לקרוא לשוטרים 'נאצים'. למנהיגים שלהם מטרה ברורה: לספק לציבור בוחריהם תנאי חיים טובים, על חשבון החמור החילוני. שהוא יעבוד קשה, ישלם מסים ויקריב את חייו בצבא. כך הם יוכלו להמשיך להשתמט מצד אחד, ולהמשיך לסחוט מהצד האחר.

"החלק המרגיז והאבסורדי בתהליך הזה הוא, שהרוב החילוני, ברוב טיפשותו, מממן את מה שיוביל לקצו. הוא מעביר תקציבי עתק למערכת החינוך העצמאית של החרדים. הוא נותן לאברך קצבאות ומענקים שגדולים בהרבה ממה שמקבל חייל בשירות חובה, או סטודנט הלומד רפואה או הנדסה. כי הציבור החילוני הוא ציבור מתאבד. הוא מחסל את עצמו במו ידיו, באטיות אבל בוודאות".

עוד כותב שטרסלר, "הנה עכשיו, לנוכח האירועים בבית שמש, הציע ראש הממשלה פתרון: לחלק את בית שמש לשניים: עיר אחת חילונית-דתית, והאחרת חרדית. אלי ישי, מנהיג ש"ס, יצא מיד נגד. ישי הבין, שלעיר חרדית אין זכות קיום, כי היא תהיה "בלי הכנסות, בלי ארנונה ובלי תעשייה". כלומר, בלי החמור החילוני-הדתי הנושא בעול לא יהיה ממה לתת למשפחות החרדיות המרובות ילדים, לא יהיה אפשר לממן את החינוך שלהם, את הבריאות, את הרווחה, את המקוואות, את בתי הכנסת ואת הישיבות והכוללים.

"בבית שמש מתכננים עכשיו להקים שכונה חדשה בת 25 אלף דירות. אלא שהממשלה מייעדת את כל הדירות לחרדים, בשיטת 'מחיר למשתכן'. כלומר, למרות המלצות ועדת טרכטנברג החרדים הם שיקבלו את הקרקע בחצי מחיר, וכל זאת בנוסף להנחות גדולות נוספות במסים ובהיטלים. והכל על חשבון משלם המסים החילוני-הדתי.

"רק בשבוע שעבר הציע ישי לשנות את טבלת ההנחות בארנונה, כך שתינתן הנחה גדולה יותר למשפחות מרובות ילדים בעלות הכנסה נמוכה ודירה קטנה. הסחיטה נמשכת".

הפיתרון

הנה הפתרונות של שטרסלר לחיסול החרדים: "לכן צריך להפסיק להתעסק בסימפטומים; יש לפנות לריפוי המחלה. כלומר, לבטל את כל זרמי החינוך העצמאי של ש"ס ואגודת ישראל ולהכריח את כל ילדי ישראל ללמוד תוכנית לימודים כללית אחת. כמו בצרפת. מי שרוצה, יוכל ללמד את בניו ובנותיו משנה ותלמוד, אחר הצהריים.

"כמו כן יש לגייס את כל המשתמטים החרדים לצה"ל לשלוש שנים, כמו כל אזרח אחר. כולם צריכים להגן על המדינה. יש לבטל לחלוטין את התמיכה התקציבית בישיבות ובכוללים, וכך לאלץ את החרדים לצאת לעבודה. גם בגולה הרחוקה, הן בפולין והן במרוקו, היהודים לא חלמו אפילו לחיות כפרזיטים על חשבון הציבור.

"אבל הואיל וידוע היכן אנו חיים ומה חשוב לבנימין נתניהו - הרי שאין סיכוי שקריאה זו תיפול על אוזניים כרויות. לכן נמשיך כולנו להידרדר בתהליך אטי אך בטוח של התאבדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר