מסתמן: אשר משאלי יחליף את אלי שמחיוף

בעקבות כתב האישום, סגן ראש העיר מר אלי שמחיוף מושעה מתפקידו. מסתמן: מי שיחליף את שמחיוף יהיה חבר המועצה אשר משאלי, המקורב לגר"ע. ראש העיר ניר ברקת שוחח עם חברי המועצה ואיחל להם שייצאו זכאים בסופו של התהליך. חבר המועצה פיינר הודיע מיוזמתו לראש העיר כי הוא משעה עצמו מכל תפקידיו

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי שמחיוף (פלאש 90)

בעקבות כתבי האישום שהגישה הפרקליטות כנגד חברי מועצת העיר ירושלים אלי שמחיוף ואברהם פיינר, קבע היועץ המשפטי לעירייה כי על חברי המועצה להשעות עצמם מתפקידיהם הביצועיים במועצת העיר עד להכרעה במשפטם.

בין היתר קבע היועץ המשפטי לעירייה כי על סגן ראש העיר מר אלי שמחיוף להשעות עצמו מתפקידו כסגן ראש העיר.

היועץ המשפטי לעירייה מבהיר כי לנאשמים עומדת כמובן חזקת החפות, אולם נוכח חומרת העבירה בה מואשמים חברי המועצה והזיקה ההדוקה בינה ובין התפקיד הציבורי אותם הם מילאו, כאשר העבירה בה הם מואשמים בוצעה לכאורה כאשר כיהנו בתפקידים ביצועיים בעירייה, הרי שהמשך כהונתם בתפקידיהם הביצועיים בעת הזאת, כאשר הוגש כתב אישום נגדם, עלול לפגוע באופן קשה ביותר באמון הציבור בעיריית ירושלים.

ראש העיר ניר ברקת שוחח עם חברי המועצה ואיחל להם שייצאו זכאים בסופו של התהליך. חבר המועצה פיינר הודיע מיוזמתו לראש העיר כי הוא משעה עצמו מכל תפקידיו. ראש העיר הודיע לחבר המועצה שמחיוף כי באם לא ישעה עצמו מתפקידו באופן עצמאי, הוא ייאלץ להשעותו.

בתוך כך ל'כיכר השבת' נודע כי ככל הנראה מי שיחליף את שמחיוף יהיה חבר המועצה אשר משאלי המקורב לבית מרן הגר"ע יוסף, ולגאון הרב שלום כהן.

בכירים בשס מאשרים כי אכן משאלי צפוי להחליף את שמחיוף, אך ההחלטה תהיה כפופה להחלטת מועצת חכמי התורה של ש"ס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר