מי הטמין רימון הלם ברכבו של יו"ר המועצה החרדי?

כוחות גדולים של משטרה, חבלנים ושוטרים, הוזעקו הבוקר לביתו של יו"ר המועצה המקומית מעלה עירון, מיכאל אילוז, בשל דיווח על רימון הלם. הכוחות שהגיעו למקום מצאו כי ברכבו של אילוז הונח במהלך הלילה רימון הלם. במשך דקות ארוכות נטרלו הכוחות את הרימון, ובמקביל פתחו בחקירת האירוע. בשיחה עם "כיכר השבת", אומר מיכאל אילוז: "אני רואה סכנה גדולה בעבודתי"

חיים שקדי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

כוחות גדולים של משטרה, חבלנים ושוטרים, הוזעקו הבוקר (חמישי) לביתו של יו"ר המועצה המקומית מעלה עירון, מיכאל אילוז, בשל דיווח על רימון הלם.

הכוחות שהגיעו למקום מצאו כי ברכבו של אילוז הונח במהלך הלילה רימון הלם. במשך דקות ארוכות נטרלו הכוחות את הרימון, ובמקביל פתחו בחקירת האירוע.

יו"ר המועצה המקומית מעלה עירון, מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי כאשר מאבטחו האישי בדק את הרכב כמדי בוקר, מצא את הרימון בסמוך לחלון הקדמי ומיהר להזעיק את המשטרה שהגיעה למקום, טיפלה ברימון ופתחה בחקירת האירוע.

לדבריו, "אין ספק שאני רואה סכנה גדולה בעבודתי, כאשר מי שהניח את הרימון רצה לפגוע בי ובבני משפחתי, ואני בוודאי לא מתכוון לאפשר זאת". מיכאל אילוז מספר כי כבר לפני למעלה משנה קיבל איומים, שנחקרו במשטרה ובעקבותיהם הוחלט להצמיד לו מאבטח אישי.

"לא אתן לזה להטריד אותי ולהפריע לי בהשלמת העבודה שלי במועצה המקומית מעלה עירון", מצהיר אילוז ומוסיף: "לא אסטה מדרכי בהנהגת המועצה ובפיתוח האינטרס הציבורי וקידום הכפרים הערבים שתחת אחריות המועצה".

מועצה מקומית 'מעלה עירון' מאגדת חמישה כפרים ערביים, בואדי עארה צפונה מאום אל פחם ועד לצומת מגידו, ומתנהלת כמועצה ממונה בתחום שיפוט משרד הפנים במחוז חיפה. מספר התושבים במעלה עירון עד סוף דצמבר 2009 עומד על כ-13,000 תושבים. שטח שיפוט המועצה כ-6000 דונם.

יו"ר המועצה, מיכאל אילוז

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר