חולדאי חוזר בתשובה?

עיריית תל-אביב לנציג החרדי: "אין אישור לתחבורה בשבת"

ראש עיריית תל-אביב יפו, רון חולדאי, חוזר בו? לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתב שנשלח מלשכת ראש-העיר לנציג החרדי בעירייה, בנימין בביוף - בו הבטחה ברורה שעיריית תל-אביב תמנע הפעלת תחבורה בשבת. וכך נכתב: "החלטת מועצת העיר שהתקבלה אתמול אין בה משום אישור להפעלת הסעות בשבת" (בארץ)

מנחם כהן | כיכר השבת |
בביוף עם חולדאי בבית-כנסת ((צילום: כיכר השבת))

ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי חוזר בו? לידי 'כיכר השבת' הגיע מכתב שנשלח היום (שלישי) מלשכת ראש-העיר לנציג החרדי בעירייה, בנימין בביוף - ובו הבטחה ברורה שעיריית תל-אביב לא תאשר הפעלת תחבורה בשבת.

"בהמשך לפנייתך הריני להודיעך כי לראש העירייה, מר רון חולדאי, אין כל כוונה להפר את התחייבותיו על-פי ההסכמים הקואליציוניים", כותב עורך-הדין מאור בנימיני, עוזר בכיר לראש-העיר.

,,בביוף עם חולדאי

"להווה ידוע לך כי החלטת מועצת העיר שהתקבלה אתמול אין בה משום אישור להפעלת הסעות בשבת מטעם העירייה ולכן אינה מהווה הפרה כאמור".

עוד כותב בנימיני, המייצג את חולדאי: "ראש העירייה הקפיד ומקפיד תמיד לעמוד בהתחייבותיו, לפעול בהסכמה ובהתחשבות הדדית עם כלל הציבור בעיר".

"ספין של מר"צ"

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר בביוף: "כל פרשיית התחבורה הציבורית בשבת בתל-אביב היא ספין של מר"צ. לצערנו המדינה כולה נסחפה אחרי ספין שקרי שלא יתבצע".

לדבריו, "ראש-העיר הבטיח לנו וזה מעוגן בהסכם קואלוציוני שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת. אתה יכול לרשום בשמי התחייבות: בקדנציה הנוכחי לא יהיו הסעות בשבת בעיר תל-אביב יפו".

ומה באשר לדברי התמיכה שפרסם חולדאי בעד תחבורה ציבורית בשבת? "חולדאי הוא אדם חילוני, הוא לא מש"ס ולא הגיע ממקום דתי", משיב בביוף.

ההחלטה הגורלית

גורמים בכירים בעיריית תל-אביב איימו הבוקר כי אם משרד התחבורה לא ייאשר להם להפעיל תחבורה ציבורית בשבת - הם יקימו חברת תחבורה פרטית. האיום שוגר על-ידי גורמים בעירייה, אך טרם אושר רישמית על-ידי דובריה.

ההחלטה החמורה על חילול השבת התקבלה אמש (שני), בישיבה שהתקיימה בעיריית תל-אביב, בהשתתפות חברי המועצה בראשות ראש-העיר חולדאי.

"לא נאפשר את הפגיעה המכוונת והפוגענית הזאת בסטטוס קוו ובקדושת השבת במדינה", אמר בתגובה חבר-הכנסת משה גפני. לדבריו, "מדובר בהחלטה מופקרת ופופוליסטית". גפני טען כי "אין בהחלטה זו דבר וחצי דבר מלבד כתם כבד על עיריית תל-אביב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר