אלעזר אהרוני מדבר

החרדי שעבר לינץ' בחרמון: "הייתי אמור לצאת משם מת"

אלעזר אהרוני, הבחור שהותקף באתר החרמון, מתקשה לדבר. כשבועיים וחצי אחרי התקיפה האכזרית שחווה באתר החרמון, הוא מספר על הרגעים הקשים: "היית רואה את הדם בעיניים שלהם והיית אומר: מפה, חי אני לא יוצא". ואיך הגיב מנהל אתר החרמון? האזינו לראיון (אקטואליה, חדשות)

אלעזר אהרוני (צילום מסך מערוץ 2)

אלעזר אהרוני, הבחור שהותקף באכזריות באתר החרמון, מתקשה לדבר. גם יותר משבועיים לאחר הלינץ' האכזרי שבוצע בו, בכל פעם שהוא נזכר בהשפלה שספג - פיזית ונפשית - קולו נשנק.

בראיון מיוחד שהעניק למנחם טוקר ברדיו "גלי ישראל", הוא שחזר את השתלשלות האירועים שהביאה לתקיפה שחווה.

"בירידה מהאתר, אחד הבחורים, עקף את הברזלים והפקח - ללא כל סיבה מוצדקת - ביקש ממנו לעשות את כל הסיבוב ולחזור בחזרה. הבחור בתמימות שאל למה לא לעשות את זה, ופרץ ויכוח. הוא דיבר עם החבר'ה בערבית, ואנחנו התחלנו לפחד, לפי הדיבורים.

"ביציאה מהאתר, כשכל העובדים יוצאים מהאתר, עשו עלינו לינץ'. הייתי על הריצפה, עליי שבע אנשים, הרגשתי שעוד כמה רגעים אם הייתי שם זה היה נגמר אחרת".

הוא מספר על הרגעים הדרמטיים ואומר בסערת נפש: "הייתי אמור למות שם. אני אומר לך את זה בתור אחד שהיה מתחת לרגליים שלהם. היית רואה את הדם בעיניים שלהם והיית אומר: מפה, חי אני לא יוצא".

הוא נלקח מהאתר באמבולנס. אחד מחבריו הציל אותו. "לא יכולתי לברוח, הייתי על הריצפה במצב שסוגרים אותי מכל הצדדים", הוא מספר.

עכשיו, אחרי שעבר ניתוח מורכב ואושפז לתקופה ממושכת, הוא מתכוון לתבוע את אתר החרמון. "לקחנו עורך דין", הוא מספר, "האנשים הללו הם מאבטחים של האתר".

טוקר חייג בשידור חי למנהל אתר החרמון וביקש לשמוע את תגובתו: "אני יודע שהיה מקרה כזה לפני שבוע, אני לא הייתי נוכח בו. אני יודע שהוזמנה משטרה והיא טיפלה בעניין. אין לי מושג מה היה שם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר