אנחת רווחה: היום - דורית בייניש הולכת הביתה

אנחת רווחה: נשיאת בית-המשפט העליון, דורית בייניש, תסיים היום (שלישי) שש שנות כהונה, באירוע נוצץ שייערך באולם הגדול של בית-המשפט. בייניש שימשה כשופטת 15 שנים ברציפות. הציבור החרדי לא יישכח את תקופת בייניש שהעבירה שורת פסיקות שהקשו על החרדים, כולל הפסיקה האחרונה נגד עולם התורה

ישראל אהרן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אנחת רווחה: נשיאת בית-המשפט העליון, דורית בייניש, תסיים היום (שלישי) שש שנות כהונה, באירוע נוצץ שייערך באולם הגדול של בית-המשפט. בייניש שימשה כשופטת 15 שנים ברציפות.

באירוע, שייערך תחת אבטחה כבדה ובנוכחות נדירה של כלי-התקשורת, ישתתפו שופטי בית-המשפט העליון, גם בעבר, לצד בכירים מהמערכת המשפטית, ובניהם: שר המשפטים יעקב נאמן והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין. כולם יבואו לחלוק כבוד לבייניש - ממשיכת המורשת המשפטית של הנשיא הקודם אהרן ברק.

קודם פתיחת האירוע הרישמי, בייניש תקריא את פסק הדין האחרון שלה שעוסק בעתירות לביטול סעיף בחוק הבטחת הכנסה, השולל קצבה ממי שמחזיק ברכב פרטי.

אחר-הצהריים ייערך אירוע רישמי נוסף בבית הנשיא שמעון פרס, שם גם יושבע הנשיא החדש, השופט אשר גרוניס. לאחר ההשבעה, בית-המשפט ייצא לדרך חדשה. נקווה שלדרך טהורה ונקייה יותר מתקופתה של בייניש.

הציבור החרדי לא יישכח את תקופת בייניש שהעבירה שורת פסיקות שהקשו על החרדים, כולל הפסיקה האחרונה נגד עולם התורה.

הימין צוהל

ח"כ ד"ר מיכאל בן-ארי מברך היום על פרישתה של בייניש: "בייניש חיסלה את אמון הציבור במערכת המשפט שתחת שרביטה הפכה למערכת משפט של בל"ד".

בן-ארי טוען כי בייניש "הנהיגה בבית-המשפט העליון מדיניות מפלה וגזענית נגד יהודים. בניה בלתי חוקית של ערבים זה כשר, אבל כאשר יהודים הקימו סוכה במאחז, בייניש קמה באמצע הלילה עם פיג'מה כדי להורות על החרבת המקום".

עוד מוסיף בן-ארי כי "לא נשכח ולא נסלח לבייניש את ההתעללות שלה ושל חבריה השופטים במפגינים נגד גירוש גוש קטיף. באופן מדהים אותם שופטים ששחררו סוחרי סמים, ופורעים ערבים מהמעצר בשל הפסיקה כי מעצר הוא חריג שבחריגים, זרקו לבתי מעצר לתקופה ארוכה נערים ונערות ללא עבר פלילי שכל חטאם הייתה מחאות נגד הגירוש".

בסיום דבריו מביע בן-ארי תקווה כי ישראל תתעורר לבוקר חדש וכי "מערכת המשפט תמלא את תפקידה ההוגן והשוויוני במדינה דמוקרטית והמסר שייצא מבית-המשפט העליון הוא שכולם שווים, אנשי ימין, כמו שמאלנים, מתנחלים כמו ערבים, ותנועות זכויות אזרח מהצד הימני יקבלו את אותו יחס במבין ומתחשב בדיוק כשם שמקבלים בעדאלה ושלום עכשיו".

בתוך כך, יגיע הבוקר יו"ר ארץ ישראל שלנו ברוך מרזל לבית-המשפט העליון עם בקבוק יין בידו כדי לברך על פרישתה של בייניש מכס השיפוט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר