פפה אללו יוזם: תחבורה ציבורית בשבת בירושלים

אחרי שעיריית תל אביב אישרה את הפעלת התחבורה הצבורית, נבלמה היוזמה בכנסת. במהלך דיון בועדת הכלכלה של הכנסת בראשותו של ח"כ כרמל שאמה הכהן, החלטת העייריה לא אושרה. עכשיו מבקש חבר מועצת עיריית י-ם אללו, לחלל את ירושלים. איך זה יסתיים הפעם? ימים יגידו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

סוף לפרשת התחבורה הציבורית בשבת בתל אביב: אחרי שעיריית תל אביב אישרה את הפעלת התחבורה הצבורית, הגימיק התקשורתי של רון חולדאי הגיע היום לסיומו.

במהלך דיון בועדת הכלכלה של הכנסת בראשותו של ח"כ כרמל שאמה הכהן, החלטת העייריה לא אושרה.

"ההחלטה היא לא בסמכות המונציפלית", אמר ח"כ שאמה הכהן, "יש בקרה ברורה ומוחלטת של משרד התחבורה ובפיקוח הכנסת ולכן הפעלה בפועל תעבור אם תצליח לעבור מספיק מבחנים ומסננים, כך שתהיה החלטה ראויה. כרגע אני לא רואה קונסטלציה במסגרתה בכנסת יאשרו הרחבת תחבורה ציבורית בשבת".

שאמה הכהן ציין: "אסור לחסום ולהגביל את הדיון במועצת העיר תל אביב, כפי שאמרתי השבת היא לא של החרדים היא של כל העם היהודי. השבת חשובה לי מכל גזרה אחרת שיש בנושאים של דת ומדינה, לשבת יש מקום מיוחד וכולם צריכים לקחת את זה בחשבון".

לדבריו, "מדובר אמנם בהחלטה מוניציפאלית אך יש לה השלכות לאומיות. עניין השבת נוגע בשיא הרגישות של מרקם העדין של החברה הישראלית לא רק ביחסי חילונים חרדים".

בתוך כך, גם בירושלים יש מי שמחפש כותרות: בשבוע הבא צפוי פפה אללו חבר מועצת העיר, להגיש למועצת העיר בקשה לאשר תחבורה ציבורית בשבת.

איך זה יסתיים הפעם? ימים יגידו. 

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר