ילדי מודיעין עלית הכינו משלוחי מנות מפוארים שחולקו לילדים מאושפזים

בטקס שהתקיים במרכז הרפואי 'קפלן', נטלו חלק נציגי הילדים של מודיעין עילית, יו"ר "דרכי חינוך" הרב מיכאל דור שליט"א והרב אברהם וייס, מנהל שירות לקוחות ב'כללית', שהגה את היוזמה הברוכה. האירוע המרגש של חלוקת משלוחי המנות בבית החולים לילדים של 'קפלן', החל בהתכנסות מיוחדת של נציגי "קפלן" והנהלת מחוז מרכז של 'כללית'

חוגגים עם הילדים (כללית)

התרגשות ושמחה אחזה, ביום שלישי האחרון, בקרב הילדים החולים המאושפזים בבית החולים לילדים של המרכז הרפואי 'קפלן' ברחובות ובני משפחותיהם, עת קיבלו את משלוחי המנות שהכינו עבורם ילדי מודיעין עילית. הילדים המאושפזים התכבדו בביקור מפתיע ומשמח: נציגי ילדי ארגון "דרכי חינוך" ממודיעין עילית הגיעו לבקרם עם משלוחי מנות באריזות מהודרות. משלוחי המנות כללו ממתקים מיוחדים ופתקי ברכה והחלמה לילדים, אותם הכינו ילדי "ארגון חינוך", מתוך תפילה מעמקי הלב הבוקעת רקיעי שמים שיזכו לרפואה שלמה בקרוב ממש.

המיזם המיוחד "ילדים למען ילדים", החל כבר בשנה שעברה ביוזמת ובתפעול 'כללית' כאשר גם בשנה שעברה הכינו ילדי מודיעין עילית משלוחי מנות עבור הילדים המאושפזים במרכז הרפואי לילדים 'שניידר' מקבוצת 'כללית'. לאור ההצלחה וההתרגשות הגדולה, גם השנה החליטו ב'כללית' לקיים את המיזם והפעם החלוקה התבצעה בבית החולים החדש לילדים של המרכז הרפואי 'קפלן' שגם הוא מקבוצת 'כללית'. המיזם החל בערב מיוחד במתנ"ס העירוני, שהוקצה לכך ע"י עיריית מודיעין עילית, בו התאספו המוני ילדי המתמידים של הארגון הנפלא "דרכי חינוך", יחד עם המשגיחים בכל מקום, בראשות יו"ר הארגון הרב מיכאל דור שליט"א, ובמשך כל הערב עסקו במיזם החסד - החינוכי החשוב בהכנת משלוחי מנות לילדים החולים.

אריזות משלוחי המנות וכך גם הממתקים וכל האבזור הנלווה, הובאו למקום על-ידי "כללית", ובמשך כל הערב אף נמסרו בפני הילדים שיחות חינוכיות שעסקו בין היתר במסוכנות הרבה של נפצים וחומרים מסוכנים. בתום הערב נאספו מאות המשלוחים והחלו לעשות דרכם למרכז הרפואי "קפלן" ברחובות, כאשר על כל המלאכה, מראשיתה ועד סופה, מנצח הרב אברהם וייס, מנהל שירות הלקוחות של "כללית" במודיעין עילית יחד עם הרב מיכאל דור שליט"א .

האירוע המרגש של חלוקת משלוחי המנות בבית החולים לילדים של 'קפלן', החל בהתכנסות מיוחדת של נציגי "קפלן" והנהלת מחוז מרכז של 'כללית', מר שי אלדרוטי מנהל פיתוח יזמות ושיווק במרכז הרפואי, אשר נשא דברים בחשיבות היוזמה הברוכה ובשמחה העצומה שהיא מביאה לילדים המאושפזים. כן נשאו דברים אנשי צוות ההנהלה הבכיר, כולם שיבחו את מאות ילדי מודיעין עילית על מעשה החסד האצילי שכה משמח את הילדים החולים. "אך טבעי היה ש'עיר הילדים' תירתם למען הילדים המאושפזים", אמרו הדוברים.

כולם שיבחו את מאות ילדי מודיעין עילית על מעשה החסד האצילי שכה משמח את הילדים החולים.

בכינוס השתתפו בנוסף ילדים תושבי העיר, אשר היו לנציגיהם של כלל ילדי העיר, יחד עם יו"ר "דרכי חינוך" הרב מיכאל דור שליט"א והרב אברהם וייס, מנהל שירות הלקוחות של 'כללית' בעיר, וכן הרב מרדכי רוזנברג מנהל קשרי לקוחות מגזר חרדי, שזה עתה נכנס לתפקידו.

לאחר שנשאו דברים ניגשו הילדים עם משלוחי המנות והחלו בחלוקתם לילדים המאושפזים. הם הסתובבו בין החדרים, העבירו את המשלוחים ואת ברכותיהם החמות של כלל ילדי מודיעין עילית המתפללים להחלמתם המהירה. בקרב הילדים החולים שררה שמחה, והוריהם אף הביעו את התרגשותם והוקרתם על המחשבה והטרחה עבורם.

בסיכום הטקס, הודה הרב אברהם וייס, לכל השותפים ליוזמה הברוכה שגרמה לשמחה עצומה לילדים החולים ולקידוש ד'. "מודיעין עילית הוכיחה שוב את מידת הערבות הגדולה בה נתברכה ואת דאגתה העצומה לרווחת הילדים החולים". את דבריו סיים בברכה שנזכה תמיד לשמח ולעודד את החולים, בתפילה ותקווה שלא נצטרך לכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר