בעקבות הסרטון משמעון הצדיק: פינדרוס דורש לעצור התוקפים

לאחר חשיפת הסרטון אמש ב'כיכר השבת', בו נראים ערבים פורצים לתוך רחבת ציון שמעון הצדיק ותוקפים מתפללים, סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס וחבר המועצה יעקב הלפרין שלחו מכתב למפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב ניסו שחם בו הם מבקשים ודורשים שהמשטרה תעצור את התוקפים

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

לאחר חשיפת הסרטון אמש ב'כיכר השבת', בו נראים ערבים פורצים לתוך רחבת ציון שמעון הצדיק ותוקפים מתפללים, סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס וחבר המועצה יעקב הלפרין שלחו מכתב למפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב ניסו שחם בו הם מבקשים ודורשים שהמשטרה תעצור את התוקפים.

"ביום השבת האחרון נכנסו פורעים ערבים לשטח מערת שמעון הצדיק ותקפו הנמצאים במקום, בנס לא היו נפגעים בנפש, וזאת לאחר שבזמן קבלת שבת נפגע מתפלל שהיה בדרכו למערת שמעון הצדיק", הם כותבים.

"בידי מנהלי הקבר ישנו סרטון המעיד על המעשים שנעשו בתוך שטח מערת שמעון הצדיק ואשר ניתן בקלות על-ידי צפייה בסרטון לזהות את המעורבים בתקיפה בכדי שיהיה אפשר למצות עימם את הדין.

"לצערנו", הם ממשיכים וכותבים, "כפי הידוע לנו עד היום המשטרה לא עשתה דבר בכדי לעצור את המתפרעים. על אף שניתן לזהות אותם ביתר קלות, ומאידך המשטרה החזיקה עצור שנעצר תוך כדי חילול שבת וביזיון של המקום הקדוש בעקבות תגובת הגנה של המתפללים.

"המקום הוכרז על-ידי ממשלת ישראל כמקום קדוש ומתופעל על ידה, ולא ייתכן שהמשטרה לא תגן על ביטחונם של המבקרים באתר. אנו דורשים שמשטרת ישראל תיקח אחריות על המקום ותדאג להבטחת המבקרים וכן תגן על הדרכים המובילים לאתר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר