נוצרים: "ליהודים הזכות להתקיים במולדתו ההיסטורית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בכנס ארגון "הנוצרים המאוחדים למען ישראל" שהתקיים במלון ענבל בירושלים. במהלך הערב הוענק לראש הממשלה מגן ועליו הקדשה מטעם הארגון. לא היינו מטריחים את הגולשים לקרוא כתבה שעוסקת בנוצרים - שגרורותיהם פועלים ברחבי הארץ ומשכנעים יהודים תמימים להצטרף אליהם, אבל מעניין לראות מה הם כתבו על ההקדשה שהעניקו לראש-הממשלה: "אנו תומכים בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף אמש (ראשון) בכנס ארגון "הנוצרים המאוחדים למען ישראל" שהתקיים במלון ענבל בירושלים. במהלך הערב הוענק לראש הממשלה מגן ועליו הקדשה מטעם הארגון.

לא היינו מטריחים את הגולשים לקרוא כתבה שעוסקת בנוצרים - שגרורותיהם פועלים ברחבי הארץ ומשכנעים יהודים תמימים להצטרף אליהם, אבל מעניין לראות מה הם כתבו על ההקדשה שהעניקו לראש-הממשלה:

"אנו תומכים בזכותה של ישראל להתקיים כמדינה יהודית.

אנו מאמינים שלעם היהודי הזכות להתקיים במולדתו ההיסטורית ושמדינת ישראל המודרנית הינה מימוש זכות זו.

אנו תומכים בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה מהתקפות ומאמינים שאין כל הצדקה למעשי הטרור נגד ישראל. לישראל הזכות להגן על אזרחיה נגד התקפות אלו.

אנו תומכים בדרישת ישראל לגבולות ברי הגנה ונשבעים לעמוד לצד האזרחים בישראל ולדבר למענם בכל זמן ומקום עד שמדינת ישראל תחייה בשלום עם שכנותיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר