מחר: הלווית הנרצחים מצרפת

אחרי לחץ: הביטוח לאומי אישר מימון הטסת גופת הרב סנדלר

המוסד לביטוח לאומי הביע התנגדות לממן את הטסת גופתו של הרב יונתן סנדלר הי"ד שנרצח בפיגוע הירי בצרפת עם שני ילדיו. הסיבה: בעיה בירוקרטית משום שאינו תושב ישראל. לאחר הפרסומים בנושא, הודיעה מנכ"לית המוסד לביטוח, כי תפתור את המחלוקת סביב מימון הקבורה (חדשות, בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
הנרצח, הרב יונתן סנדלר (צילום: אהרן גץ)

המוסד לביטוח לאומי מציג: אפס רגישות. הבוקר (שלישי) נחשף כי המוסד לביטוח לאומי סירב לממן את הטסת גופתו של הרב יונתן סנדלר הי"ד שנרצח אתמול (שני) בפיגוע המזעזע בבית-הספר "אוצר התורה" בצרפת, יחד עם שני ילדיו הקטנים - אריה בן השש וגבריאל בן השלוש.

הדיווח נחשף בגלי צה"ל ומנכ"לית המוסד לביטוח לאומי, אסתר דומיסיני, הזדרזה להודיע כי כי היא תפתור את המחלוקת סביב מימון קבורתם בישראל של ארבעת נרצחי הפיגוע.

בינתיים, המצוד נמשך סביב המחבל המתועב, רוכב האופנוע שירה אתמול למוות בילדים הקטנים. כפי שפרסמנו אתמול, בין כיווני החקירה נבדקת אפשרות שקבוצה ניאו נאצית קיצונית היא שעומדת מאחורי הפיגוע המזעזע.

האפשרות נבדקת היות וכלי הנשק והאופנוע שבהם עשה אתמול שימוש המתנקש - ככל הנראה גם שימשו אותו בשתי תקריות דומות בשבוע שעבר בהן נורו למוות שלושה חיילים בני מיעוטים ממוצא צפון-אפריקני וקריבי.

בעקבות הוראה ישירה של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, המשטרה מאבטחת היום מאות מוסדות יהודיים ברחבי צרפת - בה מתגוררים מאות-אלפי יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר