ראש-הממשלה ניחם את המשפחות

נתניהו: "אם לרוצחים הייתה יכולת, היו רוצחים כל היהודים"

יממה לאחר ההלוויה הכאובה בירושלים של ארבעת הנרצחים בבית-הספר "אוצר התורה" בטולוז שבצרפת, ראש-הממשלה בנימין נתניהו ניחם את משפחות סנדלר ומונסנגו. בצאתו מבית משפחת סנדלר, אמר: "ראיתי את עומק היגון והכאב של אם צעירה שאיבדה את בעלה ואת שני ילדיה הקטנים" (חדשות, בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
ראש-הממשלה מנחם (צילום: לע"מ)

יממה אחרי מסע ההלוויה הכואב של ארבעת הנרצחים הי"ד שנהרגו על קידוש השם בבית-הספר "אוצר התורה" בעיר טולוז שבדרום צרפת, ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע הגיע הבוקר (חמישי) לניחום אבלים בבית משפחת סנדלר בירושלים.

ראש-הממשלה נתניהו ניחם את הגב' סנדלר, תבדלחט"א, ששיכלה את בעלה הרב יונתן הי"ד ושני ילדיה הקטנים אריה וגבריאל הי"ד, ואת משפחת מונסונגו.

לצד ראש-הממשלה נכח גם שגריר צרפת בישראל, כריסטף ביגו. "המטרה היא ללכוד את המחבל בחיים", הבטיח למשפחות.

במפגש עם הוריה ואחיה של מרים מונסונגו אמר ראש-הממשלה: "אם לרוצחים האלה הייתה יכולת הם היו רוצחים את כל היהודים".

עוד הוא הוסיף: "לחשוב על מרים הקטנה שנרצחת בצורה כה אכזרית - זה נורא. שכול זה כמו נכות, זה כואב ומייסר. כאילו גדעו חלק מגופך. כולנו מתפללים שתמצאו את הכוחות להתמודד עם כאבכם".

ראש-הממשלה הציע לאביה של מרים, שמנהל את בית-הספר, לקרוא לו על שמם של הקורבנות.

נתניהו לאלמנה: "המדינה תסייע לך"

בפגישתו עם אווה סנדלר ששכלה את בעלה ושניים מילדיה אמר ראש-הממשלה: "כל שטח שיהודים דורכים עליו הרוצחים האלה מתייחסים אליו כאל שטח כבוש. מדינת ישראל קמה כדי להיות מגן לעם היהודי".

ראש-הממשלה אמר לאלמנה כי מדינת ישראל תסייע לה ככל האפשר.

כשיצא מבית משפחת סנדלר: "ראיתי את עומק היגון והכאב של אם צעירה שאיבדה את בעלה ואת שני ילדיה הקטנים", אמר ראש-הממשלה נתניהו בצאתו מבית המשפחה, "את הצער של חיים של נגדעו ותקווה שקרסה. אני חושב איזו אכזריות, איזו ברבריות יכולה להביא אדם למעשה כל-כך לא אנושי".

ראש-הממשלה אמר עוד לעיתונאים כי "עבור הרוצחים האלה כל שטח, כל סנטימטר, הוא אזור כבוש. מבחינתם ליהודים אין מקום בעולם, הם רוצים לרצוח את היהודים באשר הם. בשביל זה קמה מדינת ישראל ואנחנו נמשיך להגן על יהודים בכל מקום בעולם".

בינתיים, השוטרים בצרפת מהדקים את הטבעת סביב המחבל שרצח באכזריות את ארבעת היהודים, ביניהם 3 ילדים קטנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר