בית-המשפט:

האדם שתכנן לרצוח את הרב עובדיה לא כשיר לעמוד לדין

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע היום כי מאיר ברנס לא כשיר לעמוד לדין בגלל בעיות נפשיות. ברנס איים לרצוח את מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף, כשתכנן להגיע לרחבת הכותל המעבי בליל ט' באב, ולשסף את גרונו. כעת, חודשים ארוכים אחרי, צפוי ברנס לחמוק ממשפט (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הרב עובדיה יוסף (צילום: פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בחיפה קבע היום כי מאיר ברנס לא כשיר לעמוד לדין בגלל בעיות נפשיות - לאור חוות דעתו של הפסיכאטר המחוזי - והוא צפוי לבלות שנים נוספות בבית חולים לחולי נפש.

כפי שנחשף ב'כיכר השבת', ברנס איים לרצוח את מרן הראשל"צ הרב עובדיה יוסף, כשתכנן להגיע לרחבת הכותל המעבי בליל ט' באב, ולשסף את גרונו באמצעות פיסת מראה.

בהקלטה שנחשפה ב'כיכר השבת' שוחח העיתונאי עקיבא נוביק (ידיעות אחרונות) עם ברנס וזה אמר לו: "בעוד ארבעים וחמישה יום מהיום, תתחיל גאולתם של עם ישראל, ובשביל כך צריך להקריב את הרב עובדיה יוסף, הרב עובדיה הוא יצר הרע שתופס את נשמת המשיח".

כאשר עקיבא נוביק שאל אותו "האם אתה מתכונן לרצוח את הרב עובדיה יוסף", ענה ברנס: "בהחלט, בגלל שהוא מדבר על הרבי. אם מישהו מבחוץ מדבר על הרב שלי אני צריך כתלמידו לרדת לחייו של הרב עובדיה".

נוביק ממשיך ושאל: "איך אתה תעשה את זה, אתה נמצא בכלא", וברנס עונה "אם אני לא אעשה את זה גשמית, יעשו את זה שליחי או שליחיו של הרבי".

ברנס מרצה עונש מאסר. בעבר הוא דרס את רבה של צפת המנוח, הרב לוי ביסטרצקי, חסיד חב"ד, שנפצע ואושפז בבית-חולים. ברנס נמצא לא שפוי בדעתו ונשלח למוסד סגור. הוא שוחרר ממנו, אולם נכלא שוב.

כאמור, בית המשפט המחוזי בחיפה קבע כי ברנס לא כשיר לעמוד לדין וההליכים נגדו ייפסקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר