ערב יום השואה: צלב קרס על הקצין שהודח

בושה! ערב יום השואה תשע"ב, השימוש הציני בסמלי המלחמה הנוראה נמשך. פעיל שמאל פירסם ברשת תמונה של סא"ל שלום אייזנר שהיכה מפגין דני, כשעל פניו צלב קרס. איש התקשורת לשעבר דודו אלהרר הידוע בזיקה הדוקה לימין, החליט להגיב לתמונה, וכתב תפילה כנגד אנשי השמאל: "שכן אותם במקומות להם הם ראויים יותר מכל מאיידאנק, סוביבור, ברגן-בלזן, ואושוויץ"

יוסף פאר | כיכר השבת |
התמונה שהפיץ מזרחי נגד אייזנר (צילום מסך פייסבוק)

ערב יום השואה תשע"ב, והשימוש הציני בסמלי המלחמה הנוראה ככלי פוליטי, נמשך.

פעיל השמאל שי אריה מזרחי. פירסם היום ברשת הפייסבוק תמונה של סא"ל שלום אייזנר כשעל מצחו צלב קרס. לצד התמונה כתב מזרחי: "אייזנר הוא נאצי מתועב וראוי שימות כמו שאביו מת".

עוד כתב פעיל השמאל: "שברו לו את האצבע? הוא שבר לעצמו את האצבע. חבל שלא נשבר לו הראש". לסיום הסטטוס הקשה כתב איש השמאל לפעילי ימין אליהם כוונה התמונה: "אתם אנשים מטומטמים שצריך לרחם עליכם".

התמונה והשימוש בסמלי השואה עוררו כצפוי תגובות רבות וזועמות ברשת, ביניהם של אנשי ימין שהודיעו על כוונתם להגיש כנגד מזרחי תלונה על הסתה. אך התגובה הקשה מכולם היתה של איש התקשורת לשעבר דודו אלהרר שפירסם תפילה קשה כנגד אנשי ופעילי השמאל, כאשר בתוך התפילה הוא מבקש מהקב"ה לשלוח אותם למחנות ההשמדה. 

מתוך תגובתו הקשה של אלהרר: "קח את ההפרשות המגעילות הללו מתוכנו ושלח אותם אל מושאי געגועיהם שנטמעו בנשמותיהם על-ידי אבות אבותיהם.

"בדל אותם מאיתנו, בער את הרע הזה מקרבנו אסוף אותם ברחמיך הרבים על עמך שלא חטא ושכן אותם במקומות להם הם ראויים יותר מכל", וכאן עובר אלהרר ומפרסם את שמותיהם של מחנות ההשמדה, "מאיידאנק, סוביבור, ברגן-בלזן, אושוויץ, בוכנוואלד, טרבלינקה".

עוד קורא אלהרר בתפילתו להרעיל את אנשי השמאל באמצעות גז: "מהל נא בחסדך צקלון B בכוסות תרעלה להם וליוצאי חלציהם המשוקצים. ערֵב במחילה את עפרות מולידיהם עם אפרם הטמא למיזוג מדביר על אדמת גרמניה הנאצית הקדושה להם כל-כך" את התפילה חותם אלהרר במילים "אמן כן יהי רצון".

הערב יציינו במדינת ישראל את יום השואה והגבורה, מצער לראות שבימים אלה ישנם אנשים מתוך העם היהודי שעושים שימוש בסמלי השואה לצרכי ניגוח אישי ופוליטי.

תגובתו של אלהרר לצד התמונה שפירסם מזרחי. (צילום מסך פייסבוק) (צילום מסך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר