חוסר רגישות: הרב וולפא תקף את חבר-הכנסת גדעון עזרא ז"ל שנפטר הבוקר

שעות אחרי פטירתו של חבר-הכנסת גדעון עזרא, יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" הרב שלום דב וולפא, בחר לשגר הודעת ניחומים שכולה מתקפה נגד המנוח: "גדעון עזרא שבתחילת הקריירה הפוליטית שלו הביע עמדות ימניות ניציות, הפך את עורו ביחד עם אדונו אריאל שרון, והביא לחורבן איום של ההתיישבות"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
חבר-הכנסת גדעון עזרא ז"ל (צילום: פלאש 90)

שעות אחרי פטירתו של חבר-הכנסת גדעון עזרא, יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" הרב שלום דב וולפא, בחר לשגר הודעת ניחומים שכולה מתקפה נגד המנוח.

"בכל ההספדים בתקשורת מסביב לאישיותו החיובית, לא הזכיר אף אחד את העובדה, כי 'זקנותו ביישה את צעירותו', שכן כאשר התמנה לשר לביטחון פנים בתקופת הגירוש האכזרי מגוש קטיף, הסית באופן חמור ובאכזריות נגד המתיישבים", אמר וולפא.

"צריך לזכור שלאחר רצח משפחת חטואל הי"ד, אמר גדעון עזרא שהם אשמים ברצח כיון שהם גרים בגוש קטיף. הוא הסית נגד המתיישבים ושמח לאידם ביום צרתם", הוסיף ואמר.

לדבריו, "גדעון עזרא שבתחילת הקריירה הפוליטית שלו הביע עמדות ימניות ניציות, הפך את עורו ביחד עם אדונו אריאל שרון, והביא לחורבן איום של ההתיישבות. חבל מאד שלא הביע סליחה וחרטה, לאחר שכבר הספיק לחזות בתוצאות האיומות שהביא על עם ישראל, ובשבר הנורא של אלפי המשפחות המגורשות".

הנציגים החרדים בכנסת שיגרו ל'כיכר השבת' הודעות ניחומים בעקבות פטירת חבר-הכנסת.

יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי אמר הבוקר: "גדעון ז"ל היה ידיד אמת, אוהב הארץ ומוקיר את לומדי התורה, מעולם לא נלחם בעקרונות שהיו חשובים לציבור החרדי ואף היה לעזר פעמים רבות".

יו"ר ועדת הכספים חבר-הכנסת הרב משה גפני אמר: "עזרא ז"ל מעולם לא לחם נגד המסורת ונגד נושאים שחשובים ליהדות. היה פרלמנטר וותיק ומנוסה שתרם רבות לכלל הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר