מתקשים להיפרד

רחל הקטנה מתאוששת: "כבר הולכת לבד, ניכר שקשה לה"

בני משפחת אטיאס קמו בערב שבת מה'שבעה', עלו לבית העלמין בצפת בו נטמנו שמונת בני המשפחה, והתקשו להיפרד. רחל בת ה-7, היחידה ששרדה את התאונה המחרידה מתאוששת בבית דודתה. "היא סיפרה שהיא כבר לא על כיסא גלגלים ושהיא הולכת לבד. ושכולם משחקים איתה", סיפר הדוד (אקטואליה)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
רחל הקטנה (צילום: צביקה לבל)

לאחר שלושת ימי ה'שבעה', רחל אטיאס בת ה-7, היחידה ששרדה את התאונה המחרידה בה נהרגו הוריה וששת אחיה בשבוע שעבר, ממשיכה להתאושש.

ביום שישי, בשל חג השבועות, קמו בני המשפחה מה'שבעה' ועלו לבית העלמין בצפת בו נטמנו שמונת המשפחה, והתקשו להיפרד מהקברים הטריים.

ריימונד אטיאס, הסבתא, עברה בין שמונת הקברים ונפרדה בדמעות ובזעקות שבר מבני משפחתה, בנה, כלתה וששת הנכדים. הסבא הרב שמעון אטיאס אמר, כשפנה לבנו רפאל ז"ל: "לא אמרת אפילו שלום. כולנו זקוקים לך, למה ברחת מהר.. השארת אותנו רצוצים ושבורים".

רחל בת ה-7 לא הגיעה לבית העלמין, ומבית המשפחה במושב בר-יוחאי עברה לבית דודתה אסתר כהן בצפת, שם שהתה בשבת ובחג השבועות ושם תנסה לשקם את חייה.

במוצאי החג מיהרו כל בני המשפחה, הסבא והסבתא והדודים ממגל העמק, אחיו של רפאל אטיאס ז"ל, להתקשר ולדרוש בשלומה של רחל.

"היא היתה כל כך מתוקה בטלפון", תיאר הדוד איציק אטיאס ל'ישראל היום', "היא סיפרה לי מייד שהיא כבר לא על כיסא גלגלים ושהיא כבר הולכת לבד. סיפרה שהיא מרגישה הרבה יותר טוב ושכולם משחקים איתה".

הדוד הוסיף כי "הילדה מתאוששת אבל ניכר בה שקשה לה. מדי פעם היא בוכה ולעיתים עיניה דומעות מגעגועים, אבל היא מבינה את מצבה ומרעיפה אהבה ושמחה על הסובבים אותה. היא סיפרה שקיבלה המון שוקולדים והבטיחה לשמור לי כמה מהם לקראת הביקור שלי אצלה מחר". לדבריו, "בהתנהגותה היא נותנת כוחות לכולנו. נדאג שלעולם לא יחסר לה דבר".

על אווירת החג אצל בני המשפחה במגדל העמק סיפר האח ישי אטיאס כי "המשפחה התאחדה בבית הכנסת שלנו במגדל העמק. היינו כולנו יחד במהלך כל השבת והחג וחסרונם של רפי ויהודית וילדיהם היה מורגש מאוד", סיפר האח ישי אטיאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר