רחל אטיאס לחברותיה: "אני מתגעגעת אליכם, תודה"

רחל אטיאס, בת ה-7, הניצולה היחידה מהתאונה המחרידה, שלחה אתמול לחברותיה מבית הספר חמד במושב בר יוחאי ציור מרגש, ובו הודתה להן על ציורים שהעבירו אליה מאז התאונה המחרידה. "לחברות שלי בכיתה א' בבית ספר חמד, תודה שבירכתם אותי ודאגתם לי. אני מתגעגעת אליכם. תודה, רחל", היא כתבה. איציק אטיאס, הדוד, סיפר כי "רחל מתאוששת להפליא וייתכן שביום רביעי תשוב לספסל הלימודים"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
רחל אטיאס (צילום: צביקה לבל)

רחל אטיאס, בת ה-7, הניצולה היחידה מהתאונה הקשה שהתרחשה לפני שבוע בטבריה, בה קיפחו את חייהם באחת הוריה וששת אחיה, מנסה לחזור לשגרת חייה.

אתמול היא שלחה לחברותיה מבית הספר חמד במושב בר יוחאי ציור מרגש, ובו הודתה להן על ציורים שהעבירו אליה מאז התאונה המחרידה.

"לחברות שלי בכיתה א' בבית ספר חמד", כתבה רחל הקטנה, "תודה שבירכתם אותי ודאגתם לי. אני מתגעגעת אליכם. תודה, רחל".

לפי הדיווח ב'ישראל היום', רחל היתה אמורה להצטרף לחבריה לכיתה ליום כיף בפארק ברקו בטבריה, אולם ברגע האחרון הוחלט כי מצבה הבריאותי עדיין אינו מאפשר את השתתפותה בטיול.

אתמול, ביקרו את רחל בבית דודתה בצפת, איציק וישי אטיאס, אחים של אביה רפי ז"ל, כאשר בדרכם לצפת עברו דרך הכביש בו נסעה מכונית משפחת אטיאס עד למקום התאונה הקשה.

איציק אטיאס סיפר ל'ישראל היום' כי "רצינו לראות מה עבר עליהם, לראות את מקום ההתרסקות. זה היה קשה. עדיין היו שם חלקים מהרכב, פשוט זוועה. אני משוכנע שדווקא דוושת הבנזין נתקעה לו, כיוון שאם איבד את הבלמים לפני הירידה, היו לו הרבה אפשרויות למנוע את התאונה".

על רחל הקטנה והתאקלמותה בבית הדודה בצפת, סיפר איציק כי "רחלי מקבלת המון חום ואהבה, כולם דואגים לה ומחבקים אותה. אני שואב ממנה כוחות ותעצומות נפש. היא מתאוששת להפליא וייתכן שביום רביעי תשוב לספסל הלימודים".

אתמול, סיפר איציק כי שוחח עם רחל בטלפון במוצאי החג, "היא היתה כל כך מתוקה בטלפון. היא סיפרה לי מייד שהיא כבר לא על כיסא גלגלים ושהיא כבר הולכת לבד. סיפרה שהיא מרגישה הרבה יותר טוב ושכולם משחקים איתה".

הדוד הוסיף כי "הילדה מתאוששת אבל ניכר בה שקשה לה. מדי פעם היא בוכה ולעיתים עיניה דומעות מגעגועים, אבל היא מבינה את מצבה ומרעיפה אהבה ושמחה על הסובבים אותה. היא סיפרה שקיבלה המון שוקולדים והבטיחה לשמור לי כמה מהם לקראת הביקור שלי אצלה מחר". לדבריו, "בהתנהגותה היא נותנת כוחות לכולנו. נדאג שלעולם לא יחסר לה דבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר