צפו: שר הביטחון על הישוב בית אל: "ישוב חשוב מאוד"

שר הביטחון אהוד ברק התייחס היום להצעת החוק של ח"כ יעקב כץ - הקוראת להסדיר את מעמדה של שכונת גבעת האולפנה. "הרעיון שניתן לעשות חוק שיתקן בדיעבד פסק דין חלוט זה דבר לא נכון. אנו מתנגדים לחוק כמו שהוא. אין לו מקום" • ומה חושב ברק על מתיישבי גבעת האולפנה: "ישוב חשוב מאוד. אלפי אנשים הגיעו לשם בשליחות ממשלות ישראל"

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון ברק. (צילום: פלאש 90)

שר הביטחון ויו"ר מפלגת העצמאות התייחס היום (שני) להצעת החוק של ח"כ יעקב כץ (כצל'ה) שאמורה לעלות ביום רביעי הקרוב לדיון בכנסת.

'חוק ההסדרה' שיזם ח"כ כצל'ה, אמור למנוע את פינוי שכונת 'גבעת האולפנה' בבית אל.

בפתח ישיבת סיעת העצמאות אמר השר ברק: "הרעיון שניתן לעשות חוק שיתקן בדיעבד פסק דין חלוט, זה דבר לא נכון. אנו מתנגדים לחוק כמו שהוא. אין לו מקום".

"בית- אל הוא ישוב חשוב מאוד, אלפי אנשים הגיעו לשם בשליחות ממשלות ישראל לדורותיהן" עוד אמר ברק "ישוב שיהיה חלק ממדינת ישראל בכל הסדר קבע, יחד עם עופרה, גם לדעת אלה מאיתנו שמשוכנעים שצריכה לקום לצד מדינת ישראל מדינה פלסטינית ברת חיות ורציפה."

"ביישוב הזה גבעת האולפנה, אנחנו נאלץ לפתור את זה בצורה נכונה. פירושה קודם כל שצו בית המשפט, פסק חלוט של בית משפט עליון בישראל, אין שום דרך רצינית לא לבצע אותו".

"קשה להעלות על הדעת דבר שיזיק יותר למדינת ישראל ולעתיד ההתיישבות, מאשר ניסיון לחקוק חוקים רטרואקטיביים מהסוג הזה, חוקים שיביאו להתנגשות מול הקהילה הבין לאומית, ראוי שהחוק לא יעלה" אמר השר ברק בפתח ישיבת סיעת העצמאות.

(צילום: ישי כהן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר