תופעה מסוכנת: מסתננים יוצרים קשר עם נערות חרדיות

הפחד הגדול בשכונות בהם מתגוררים מסתננים - אינו דבר חדש. עכשיו, מסתבר, כי לסכנה יש פן נוסף, רוחני ומסוכן לא פחות. בלא מעט שכונות דתיות וחרדיות, בהם שוהים מסתננים, נרשמו מספר מקרים חמורים, בהם ניסו מסתננים ליצור קשר עם נערות יהודיות, השם ירחם. אחד המקרים נחשף הבוקר

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

הפחד הגדול בשכונות בהם מתגוררים מסתננים - אינו דבר חדש. עכשיו, מסתבר, כי לסכנה יש פן נוסף, רוחני ומסוכן לא פחות. בלא מעט שכונות דתיות וחרדיות, בהם שוהים מסתננים, נרשמו מספר מקרים חמורים, בהם ניסו מסתננים ליצור קשר עם נערות יהודיות, השם ירחם.

אחד המקרים הקשים נחשף הבוקר (ראשון) באתר 'מיינט'. זוג חרדי מנתניה חיפש במשך שבועות רבים את בתם, שנעלמה לפתע. הזוג פנה לחברת חקירות שבתוך זמן קצר איתרה את הצעירה בת ה־18 כשהיא מתרועעת עם מסתננים אריתראים באחת השכונות בעיר.

החוקרים סיפרו לאם - שבשלב ראשון הייתה שותפה יחידה לסוד, שהבת מסתובבת איתם בקביעות גם בנתניה וגם בתל-אביב, באיזורים בהם שוהים מסתננים.

אחד המסתננים שהסתובב עם הנערה החרדית, זוהה על-ידי האם כעובד במכולת השכונתית, בה מתגוררת המשפחה בנתניה.

האם ביקשה מהחוקרים לראות את המצב במו עיניה, ויחד עם זאת ביקשה שלא יערבו את בעלה, מחשש לתגובה קיצונית.

החוקרים נענו לבקשתה והביאו אותה לתל-אביב, שם התעמתה עם בתה. לאחר בכי רב וצעקות, שבה האם לנתניה ובתה נשארה בתל-אביב. למחרת, עודכן בעלה במתרחש וביקש להפסיק את המעקב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר