בלעדי לכיכר השבת

'הנסיך הירוק' בראיון מיוחד: כך הצלתי את חייו של הרב עובדיה

מסעב חסן יוסף, בנו של מנהיג חמאס בגדה ומי שהפנה עורף לאביו ושימש כאחד מבכירי סוכני השב"כ שידעה מערכת הביטחון, בראיון וידאו בלעדי למגזין ליל שישי אקטואלי בשיתוף עם כיכר השבת. על המצב במצרים, על עתיד האיסלאם, על הצלת הרב עובדיה יוסף ועל חרדים שנפגשים עם אחמדינג'אד (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מסעב חסן יוסף, בנו של אחד ממייסדי תנועת חמאס השייח' חסן יוסף, ומי שהפנה עורף לחמאס ושימש כאחד מבכירי הסוכנים של השב"כ, חתם לאחרונה ביקור קצר בישראל. במהלך הביקור העניק מסעב ראיון וידאו בלעדי למגזין 'ליל שישי אקטואלי' בשיתוף עם כיכר השבת.

בראיון המרתק מסביר מי שהיה מכונה בפי השב"כ "הנסיך הירוק", כי על אף העובדה שנראה כי האיסלאם עולה במדינות שונות, בפועל הוא נמצא בקריסה. וכי לבסוף יהיו אלה המוסלמים בעצמם שימוטטו את האיסלאם. חסן יוסף מתייחס בראיון גם להפיכה במצרים ומביע את תקוותו כי אזרחי מצרים לא ייתנו לקיצוניים לשלוט במדינה.

אחד מההישגים יוצאי הדופן שרשם לזכותו היה הסגרת מחבל מתאבד שהיה בדרכו לפגוע ברב עובדיה יוסף. במהלך הראיון מספר חסן יוסף כיצד אירע הדבר ומה היה חלקו במבצע ההצלה. "לא ידעתי אז מה הייתה המטרה של המחבל המתאבד" אומר חסן יוסף ומוסיף "זה היה כבוד עבורי להציל חיי אדם".

סיפורו של מסעב חסן יוסף התפרסם לפני כשנתיים לאחר שפרש משירותו כסוכן שב"כ, התנצר ועבר להתגורר בארה"ב. שם פרסם מסעב את סיפורו האישי בספר ששמו "בן החמאס". בתחילה הוא עורר כמה הרמת גבות עד שמפעיליו מהשב"כ צצו מן הצללים ואשרו את כל פרטי סיפורו. ליל שישי אקטואלי הוא זירה של מפגשים וראיונות בין חרדים לבין אישי ציבור בכירים בישראל ובעולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר