הרכב של משפחת אטיאס עבר תאונה קשה וחזר לכביש

הרכב בו נסעו בני משפחת אטיאס לפני כחודש ימים, בו אירעה התאונה המחרידה בה קיפחו את חייהם שמונת בני המשפחה, היה מיועד לפירוק לאחר תאונה קשה, אך סוחר רכב רכש את שרידיו מהבעלים הקודמים, תיקן אותו באמצעו תחלקי חילוף רבים, ומכר אותו למשפחת אטיאס. אתמול, קיימו חוקרי המשטרה נסיעה מיוחדת בניסיון לשחזר את התאונה, אך טרם גילו מהו הגורם לטרגדיה הקשה

(צילום: פלאש 90)

הרכב בו נסעו בני משפחת אטיאס לפני כחודש ימים, בו אירעה התאונה המחרידה בה קיפחו את חייהם שמונת בני המשפחה, היה מיועד לפירוק לאחר תאונה קשה ובכל-זאת נמכר למשפחה, כך דווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות'.

לפי הדיווח, הרכב מסוג מיצובישי גרנדיס, עבר תאונה קשה כשהיה רשום אצל בעלים אחרים ונשלח לפירוק, אלא שסוחר רכבים, הרכיב את הרכב מחדש ובמקום להוריד אותו מהכביש מכר אותו למשפחת אטיאס.

לפני כשנה, עבר הרכב תאונה קשה שאילצה את חברת הביטוח לקבוע כי הרכב במצב של כמעט אובדן מוחלט, וזאת בשל הפגיעה המשמעותית ברכב, שאינה מאפשרת את תיקונו, מה שמחייב את בעלי הרכב להפקיד את רישיון הרכב במשרד הרישוי ולשלוח את השרידים לפירוק.

אך כעת מתברר כי למרות העובדה שהרכב היה אמור להישלח לפירוק, הוא נרכש על-ידי סוחר רכב מהבעלים הקודמים, שיפץ אותו ותיקן את שרידיו למרות היותו הרוס, ומכר אותו למשפחת אטיאס.

לפי שעה לחוקרי המשטרה לא ברור האם בני משפחת אטיאס היו מודעים לכך שהרכב שרכשו עמד בפני פירוק ותוקן באמצעות חלקי חילוף שייתכן כי כלל אינם עומדים בתקן, והם בודקים האם התאונה הקשה נגרמה בשל תיקון הרכב לאחר התאונה הראשונה.

לפי הדיווח, רכב שהוגדר כ"אובדן להלכה" ותוקן כדי להחזירו לכביש חייב לעבור בדיקה במכונים מסוימים שהוסמכו לכך או במעבדות הרכב של הטכניון כדי לוודאות שהתיקון שעבר ראוי ובטיחותי, וכעת נבדק האם הרכב עבר בדיקה כזו.

כזכור, בתאונה הקטלנית שאירעה בדרך לעיר טבריה, נשרפו בלמי הרכב ואבי המשפחהף רפאל אטיאס לא הצליח לבלום את הרכב שבשל כך התהפך והידרדר לתהום.

במהלך ההידרדרות, ניצת אש ברכב ושמונת בני המשפחה, ההורים רפאל ויהודית אטיאס, ושישה מילדיהם נשרפו למוות. רק בת אחת, רחל בת ה-7 ניצלה מהתאונה והיא מתגוררת כעת אצל דודיה בצפת.

אתמול, קיימו חוקרי המשטרה יחד עם צוות של הטכניון מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מספר נסיעות במסלול בו נסעו בני משפחת אטיאס לפני התאונה, כשהם נוסעים ברכב מסוג דומה, בו הותקנו מצלמות ואביזרים שונים שיעקבו אחר הנסיעה.

לפי שעה חוקרי המשטרה לא הצליחו לגלות מהו הגורם לתאונה, ותוצאות הבדיקה שנערכה צפויות להתקבל רק בעוד מספר שבועות. אחד הכיוונים שנבדקים הוא האפשרות שדוות הגז נתקעה, ובעת שהנהג ניסה לבלום את הרכב, הבלמים התחממו ונשרפו והציתו את האש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר