חגיגת תקשורת בבית הרב עובדיה

הלילה הגדול של ש"ס היה גם לילה עמוס פעילות לעשרות צוותי תקשורת ועיתונאים, שסיקרו את ההתרחשות ההיסטורית בבית הרב. מאחורי הקלעים של לילה בלתי נשכח (ברנז'ה)

משמאל: חיים גריידנגר, כתב מעריב
אשר גולד, יועצו של השר אריאל אטיאס
אלי שמחיוף
ידידיה מאיר מצלם, לצידו יהודה שלזינגר
יעקב בצלאל, אשר גולד ויוסף חיים כלף
איציק סודרי, לשעבר דובר ש"ס
אבי אמסלם
מזכיר מוצעת החכמים, הרב רפאל פינחסי, מאחור: יעקב בצלאל יועצו של אלי ישי
סיון רהב מאיר, חדשות ערוץ 2
יוסף חיים כלף ואריה דרעי
אריאל אטיאס מביט על ההמונים מהחלון
ניידת השידור של רדיו קול ברמה

האם הכתבה עניינה אותך?

כן (100%)

לא (0%)

תוכן שאסור לפספס:

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

4
למה צריך את הזבל הזה בבית הכנסת ועוד יושבים 3 ליצנים עם גבם לארון הקודש בלי שיכסו את ארון הקדש.. כמה שהתאווה גאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם אוי רבונו של עולם אנחנו צריכים את מלכותך ושיעזור לנו מכל האנשים האלו
ש
3
תודה לכם אתר ככרשבת למרות שאתם מעצבנים לפעמים אבל בכל זאת תודה רבה
תודה רבה
2
באמת צריכים לרדוף ובשמחה של מי אנחנו צריכים לשמוח
66
1
כל התמונות יפות אבל ניתקלתי באחת התמונות ש... והאם זו הפאה שהתירו אי אילו רבנים? והלא רואים ממש את השיער מקדימה! הנה דוגמא חיה, וראיה חותכת למה אסרו רוב ככל הרבנים את הפיאות של זמנינו!!!
המבקר
וזה מה שאתה מחפש, צבוע רשע
ירא שמים
צבוע, רשע, וגס רוח! עלק "ירא שמיים"...
אבי
את הפאה על המטפחת, כי רוב הפאות אינן עם "סרט" אלא מכסות את כל הראש בשלימות. ◄ החזון איש: "לפאה יש יתרון"! מרן החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי, ובמטפחת לפעמים מתגלות שערותיה. והובאה דעתו בספר דינים והנהגות מהחזו"א (חלק ב' פ"ח אות ט'). כמו כן מעידים תלמידיו
ידידיה
בזמן האחרון יצא ת״ח מופלג בבני ברק להמליץ ולהגן על לבישת הפאה הנכרית. הוא כותב בקונטרסו שאין כוונתו להתיר זאת בשביל הנשים ההולכות במטפחת המכסה כראוי את כל שערות ראשן. הוא רוצה רק להעיר לאלה שמטפחתן אינה מכסה כל שערותיהן, שמוטב להן לחבוש פאה נכרית כדי לכסות לגמרי את השערות. ועל זה ברצוני להעיר. ה
יצחק ה.
קודם כל, רוב ככל הרבנים התירו פאה. חפש בגוגל "רשימת המתירים". שנית, הפאה שהתירו הרבנים, היא פאה משיער טבעי משובח, כמו שאפשר לראות עוד בגמרא בנזיר שהתירו פאה לאשה מגולחת כי הבעל לא ישים לב להבדל בכלל. ודבר אחרון, והוא העיקר: דוקא הרבנים הבודדים שאסרו פאה, כמו הרב עובדיה והרב מאזוז, מתירים גילוי שתי
ישראל
◄ במשנה בשבת (דף סד.) נאמר, "יוצאה אשה בחוטי שיער, בין משלה ובין משל חברתה". ומכאן הביא הגר"א ראיה לדברי הרמ"א שהתיר פאה נכרית. וכן המג"א. וביאר מחצית השקל את דבריו: "ועיקר ראייתו מסיפא, דילדה לא תצא בשיער של זקנה", כלומר שהזקנה התקשטה בשערה הנאה של הילדה, ויצאה עמו לשוק (שבזה מדובר במשנה). ובגמ' שם
דוד הכהן
בזמן האחרון יצא ת״ח מופלג בבני ברק להמליץ ולהגן על לבישת הפאה הנכרית. הוא כותב בקונטרסו שאין כוונתו להתיר זאת בשביל הנשים ההולכות במטפחת המכסה כראוי את כל שערות ראשן. הוא רוצה רק להעיר לאלה שמטפחתן אינה מכסה כל שערותיהן, שמוטב להן לחבוש פאה נכרית כדי לכסות לגמרי את השערות. ועל זה ברצוני להעיר. ה
טוב שתדע
וכולם הכריעו פה אחד שפאה עדיפה ממטפחת כי בפאה לא רואים שיער מבצבץ, וזאת המציאות, לא כמו הספר "אחותי כלה" שמנסה לעוות את המציאות כפי דמיונו. ◄ החזון איש: "לפאה יש יתרון"! מרן החזון איש, סבר שיש עדיפות לפאה על מטפחת, כיון שהיא מכסה את כל השערות כראוי, ובמטפחת לפעמים מתגלות שערותיה. והובאה דעתו בספר
דוד הכהן

אולי גם יעניין אותך:

עוד בעיתונות ומדיה: