בצל מתקפת גפני

עמנואל רוזן: "אריה דרעי יציל את כולנו מאלי ישי"

בדיוק ביום בו עוקץ ח"כ משה גפני את ש"ס על כך שרבים בה וגם אריה דרעי העומד בראשה נחשדו או הורשעו פלילים, זוכה דרעי לגיבוי מאיש התקשורת עמנואל רוזן שמתייצב לצידו: "אריה דרעי שילם את חובו לחברה, והוא כשיר לחזור ולהציל את ש"ס מאלי ישי" אמר רוזן. בן כספית השיב בציניות: "גם קצב יכול לחזור"

ישי כהן | כיכר השבת |
רוזן ודרעי (צילום: פלאש 90)

בדיוק ביום בו תוקף ח"כ גפני את אנשי ש"ס בגין הרשעתם בפלילים, העיתונאי הבכיר עמנואל רוזן מפתיע היום כשנותן גב לאריה דרעי, ועל הדרך עוקץ את אלי ישי שותפו של דרעי להנהגה.

בפתח תוכניתו ברדיו ללא הפסקה אמר רוזן: "הלואי והייתה לנו פוליטיקה נקייה, הלוואי ובהנהגות הפוליטיות שלנו לא היה נופל רבב, והלוואי גם שיבוא המשיח ושיגור כבר הזאב הנודניק עם הכבש"

"עד אז אסור לנו לפסול לכל ימי חייהם כל פוליטקאי שמעד פעם מתי-שהוא בנסיבות כאלה או אחרות, תלוי כמובן איזו מעידה, ותלוי מתי ואיך ואיפה.

"אריה דרעי למשל, שילם את חובו לחברה, והוא כשיר לחזור ולהציל את ש"ס מאלי ישי, ולהציל את כולנו מאלי ישי" אמר רוזן.

"ליברמן כשיר לרוץ עם ביבי בראש הליכוד-בתינו, בוודאי כל עוד לא הוגש כתב אישום נגדו, ואהוד אולמרט שיודיע כנראה מחרתיים על החלטתו, אפילו אהוד אולמרט יכול לרוץ כי לא מדיחים פעמיים בן-אדם על שני סעיפי אישום שהוא יצא בהם זכאי, וגם לא על האחד שבו הוא הורשע ללא קלון".

"דרעי ליברמן ואולמרט הם אנשים חשובים למערכת הפוליטית, אם נחסל אותם אולי אלה שיבואו במקומם יהיו טהורים כל עוד לא הוכח אחרת, אבל לא בטוח שהם יהיו גם חשובים וחינויים למערכת".

צריך לבלוע את הצפרדע

"צריך לבלוע את הצפרדע, לתת להם להתמודד, ולפקוח שבע עניים, שבעים פרקליטים, ומבקר מדינה אחד כדי לוודא שלא חזרו או יחזרו לסורם".

בן כספית המשתתף עם רוזן בהגשת התכנית, השיב לרוזן בסוף דבריו: "אתה אסטרטג של אריה דרעי", רוזן השיב: "כן, אני מאוד אוהב את אריה דרעי". בן כספית: "גם אני מאוד אוהב את דרעי".

עמנואל רוזן: "בסדר, הוא ישב ארבע שנים בכלא, מבחינתי זה מספיק". בן כספית: "לא-לא, אין לי בכלל וויכוח, אני בעד שכולם יחזרו, גם קצב כשיצא יכול לחזור". רוזן: "לא, אמרתי תלוי בנסיבות".

עמנואל רוזן: "אני מציע שנשאל עשרה אנשים ברחוב על מה ישב דרעי בכלא, אף אחד לא יודע".

האזינו לעמנואל רוזן ובן כספית מתוך רדיו ללא הפסקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר