זהבי: "עמי מימון עקף אותי ברייטינג? אני אקשיב לתכנית שלו"

ראיון של השדר עמי מימון בעלון חב"די כלשהו הרתיח את השדר החילוני נתן זאבי. לפי העלון, מימון אמר כי יש לו יותר רייטינג מאשר לזהבי. נתן זהבי: הוא שקרן מימון: לא אמרתי (ברנז'ה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
נתן זהבי (צילום: פלאש 90)

ראש בראש בתעשיית הרדיו: שדרן הרדיו החילוני נתן זהבי תוקף את שדרן הרדיו החרדי 'קול ברמה' עמי מימון, ומכנה אותו בתואר "שקרן מעולה". הסיבה למתקפה: דברים שהובאו בשם מימון לפיהם לתכניתו בקול ברמה יש יותר רייטינג מאשר לתכניתו של זהבי.

בתוכניתו היום (שלישי) ברדיו 103 FM אמר נתן זהבי: "הביאו לי קטע מתוך כתבה שפורסמה כנראה בעיתון 'בית משיח', ושם מדברים על תוכנית רדיו של השדרן רבי עמי מימון ברדיו קול ברמה".

"הפנו את תשומת ליבי לציטוט מפיו של אותו עמי מימון, וכך נאמר: 'ישנו שדרן ידוע בשם נתן זהבי' מספר מימון, 'יום אחד הוא אמר שהוא חייב לדעת מי זה המימון הזה שעוקף אותו ברייטינג'".

זהבי הגיב לדברים שהובאו בשם מימון ואמר: "שלום לך מר מימון, תאמין לי שעד שלא הראו לי הבוקר את קטע הזה לא ידעתי מי זה עמי מימון, לא יודע איזה תוכנית רדיו יש לך, וכמובן שמעולם לא שאלתי 'מי זה המימון הזה שעוקף אותי בריטינג'.

"אז אם אתה אמרת את זה, אז בסדר, אני מכיר כל כך הרבה אנשים שמתהדרים בתואר רב והם שקרנים" אמר זהבי, "אז באמת אני אומר לך, אני יבקש להאזין יום אחד לתוכנית שלך שאני ידע במה מדובר, אבל עד הבוקר לא ידעתי מי זה עמי מימון, כך שלא שאלתי ולא ביקשתי לדעת..."

זהבי סיים ואמר: "אני מאחל לך בהצלחה בעבודה, אני מניח שאתה שדרן מעולה אבל אם גם אמרת את זה אתה גם שקרן מעולה".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אמר מימון, כי הדברים שהובאו בשמו בעלון לא היו מדוייקים, וכי הוא כלל לא הזכיר את שמו של נתן זהבי במהלך הראיון לעלון החב"די.

האזינו להקלטה מתוך שידורי רדיו 103 FM.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר