שפטל: שדרני גלי צה"ל - מחבלים תקשורתיים

עו"ד יורם שפטל, עלה לשידור בתחנה הצבאית 'גלי צה"ל' והטיח במראיינים: "אתם מחבלים תקשורתיים שבשעת לחימה מראיינים את מחבלי החמאס לראיונות מלטפים" (ברנז'ה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עו"ד יורם שפטל (צילום: פלאש 90)

"אתם מחבלים תקשורתיים שבשעת לחימה מראיינים מחבלים לראיונות מלטפים", כך טען הבוקר (חמישי) עו"ד יורם שפטל על התחנה הצבאית 'גלי צה"ל'.

כתב 'גלי צה"ל' העיתונאי ספי עובדיה, וד"ר יועז הנדל, העלו בתוכניתם את עו"ד יורם שפטל, בעקבות מספר פעמים בהם כינה את התחנה הצבאית כ"הבית של המחבלים".

שפטל, ניצל את הבמה ומיהר להגיד את דעתו על התחנה. "גלי צה"ל, התחנה הצבאית, נמצאת בצד האוייב", טען שפטל, "אתם מחבלים תקשורתיים שבשעת לחימה מראיינים את המחבלים של החמאס לראיונות מלטפים".

בתגובה, הטיחו בו השניים כיצד הוא מייצג "חלאות אדם" כדוגמת דמאניוק ואחרים. עו"ד שפטל השיב ואמר כי הוא מייצג "אנשים שטוענים לחפותם" והוסיף, "זו תת רמה הטענות שלכם".

"גלי צה"ל היא הבית של המחבלים", המשיך שפטל, "התוכנית שלכם חריגה, אני מדבר על תוכניות האקטואליה החל משש בבוקר עד שתיים בצהריים. מחבל תקשורתי מציין במדויק את רוח ונימת השידורים בגלי צה"ל".

מגישי התוכנית, ספי עובדיה ויועז הנדל השיבו לשפטל כי "איש אינו מחבל בגלי צה"ל. המגישים כאן הם אנשים ששירתו ביחידות קרביות, זו חרפה לקרוא להם מחבלים. מדובר בקצינים ששירתו ביחידות קרביות וסיימו קצונה".

בתגובה, אמר שפטל כי גדולי המרגלים או הבוגדים שנתפסו בישראל הם בעלי עבר צבאי מפואר.

שפטל הוסיף ואמר כי אינו חושב שצריך לסגור את התחנה הצבאית אלא רק לשים מראה בפני קרבניטי התחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר