כשאבי מימרן שידר ברדיו "קול חי" • האזינו

אחדות: אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה', התראיין במוצאי שבת בתחנה המתחרה, רדיו 'קול חי', והציג את סיפורו האישי מהשלג הכבד בירושלים • האזינו (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אבי מימרן (צילום: יח"צ)

השלג המאחד: העיתונאי אבי מימרן, מי שמשדר את "המהדורה המרכזית" ברדיו 'קול ברמה' ומנהל התוכניות בתחנה, התראיין אמש (מוצאי שבת) ברדיו המתחרה 'קול חי' וזאת בשל סיפורו האישי מהשלג הכבד שפקד את ירושלים.

כנראה, שהשלג הוא הגורם היחיד שיכול לאחד בין שני שדרי הרדיו מהתחנות השונות. במהלך סוף השבוע כאשר אלפי אזרחים היו תקועים בשלגים בדרכם לירושלים ועשרות אלפי תושבים נשארו בלי חלות לשבת יצא מימרן ביוזמתו האישית והמבורכת עם רכב מסוג ג'יפ 4X4 וחילץ את האזרחים הקופאים מקור בדרכים.

לאחר שלילה שלם מימרן עסק בחילוץ האזרחים, בבוקר (שישי) הוא יצא שוב עם הג'יפ אל מאפיות אנג'ל וברמן וקנה אלפי חלות והחל לחלק אותם בשכונות הירושלמיות בהם לא היה ניתן להשיג חלות לשבת וגם לאפות לא היה אפשר בגלל שגם חשמל לא היה.

במוצאי שבת, בשיתוף פעולה נדיר, התראיין מימרן ליומן השידורים ברדיו "קול חי" בהגשת בצלאל קאהן (מי שהחל לאחרונה להגיש את 'המהדורה המרכזית' ברדיו) וסיפר על מה שעבר עליו במהלך הלילה והבוקר.

ברדיו "קול חי" מציינים בחיוב את תגובותיהם של המאזינים ל'גל הפתוח' ששודר החל מיום חמישי בחצות הלילה ועד ליום שישי בצהרים, במהלכו העניקו שדרני התחנה עזרה וסיוע לאלפים שנתקעו בכבישי הגישה לירושלים.

את המשדר המיוחד העביר מנהל מחלקת החדשות, בצלאל קאהן, מאולפן מיוחד בביתו שבבית שמש.

"זיהינו בתחילת הלילה כי מתרחשת כאן דרמה" מספר קאהן "קיבלנו טלפונים מכמה מאזינים שתקועים בכבישים, והחלטנו לפתוח שידור קצר, שהתפתח לשידור ארוך לילה שלם. עזרנו למאות מאזינים שהיו תקועים בכבישים, בלי דלק ובלי חימום, לעבור את הלילה, כשאנחנו מנסים לזרז את כוחות ההצלה לחלצם במהירות".

בצלאל קאהן, שידר מהאולפן בבית (צילום: יח"צ)

בבוקר, לאחר שמונה שעות שידור, החליפו את קאהן שדרנים אחרים בגל הפתוח, ובהם מנכ"ל התחנה, אבי רוזן, ששוחח במשך שלש שעות עם המאזינים ואישי ציבור על הדרמה שהתחוללה בכבישי ירושלים והסביבה.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר