הבושה החילונית? עורך 'בחדרי חרדים' מענדי גרוזמן זועם

מאמר המערכת של אתר "כיכר השבת" על הבושה החילונית לאור מסע הלוויה של שרון, עורר את זעמו של מענדי גרוזמן, עורך באתר "בחדרי חרדים", שהגיב בפוסט ציני (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מענדי גרוזמן (צילום: יעקב לדרמן)

מאמר המערכת של אתר "כיכר השבת" על הבושה החילונית לאור מסע הלוויתו של ראש הממשלה אריאל שרון, עורר את זעמו של עורך באתר "בחדרי חרדים", מענדי גרוזמן.

הבושה החילונית; לוויה ריקה מול מסע היסטורי

המאמר טען כי הלוויתו של שרון, המנהיג הדגול, המצביא הנערץ, ראש הממשלה וגיבור ישראל, בה השתתפו רק מאות בודדות של אזרחים, מגלה את החילוניות במלוא מערומיה.

"בניה שלה, פרי חינוכה, האנשים שגדלו כאן, במדינה הציונית, על ערכי הציונות, אינם חשים חובה מינימאלית לחלוק כבוד לאחד מסמליה הגדולים של המדינה", נכתב.

בסיום המאמר נטען כי "דגל אדום הונף היום מעל לראשה של המדינה. הערכים החילוניים פשטו את הרגל קבל עם ועדה. הכבוד הציוני הופשל בכיכר העיר. ההתערטלות מערכים נחשפה במלוא קלונה. אין לחילוניות עתיד, היא לא יכולה להתיימר להציע חלופה ליהדות. כי ללא עבר - אין עתיד".

עורך תוכן באתר "בחדרי חרדים", מענדי גרוזמן, זעם לנוכח הטענות שעלו מן המאמר, ופרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט קצר כחלק מ"סדרה עצבנית", כהבטחתו.

וכך כותב גרוזמן, בתגובה צינית מושחזת, נגד מסקנות המאמר: "שפינוזה (פילוסוף יהודי כופר), קום, קום. תתעורר. אל תמות לנו עכשיו. חבל. כל חייך הקדשת לויכוח עם הקהילה, והנה הוא הוכרע. לקח זמן, אבל בסוף הדרך מצאנו תשובה".

"לא, לא פילוסופית כמו שאתה אוהב", ממשיך גרוזמן בשיחה עם שפינוזה, "תשובה מתמטית. מספרית. מדויקת. ספרנו. לרב עובדיה היו מליונים, לאריק כמה אלפים. פחח. לוזרים. יאללה, נער את העפר מעליך ותכריז שטעית. אחרי זה תחזור לקבר, חתיכת עגלון ריק שכמוך".

לאחר מכן, מצטט גרוזמן חלק מן המאמר: "היום הזה, הוא יום היסטורי. זהו היום בו הוכרע מהי העגלה הריקה ומהי העגלה המלאה. בהפרש של כמה חודשים עברו שתי העגלות בסך. בצידה של העגלה היהודית המסורתית, צעדו ממררים בבכי, מיליון יהודים, שמילאו את העגלה ואת חוצות ירושלים עד אפס מקום. לצידה של העגלה האחרת, הלכו כמה מאות אזרחים".

גרוזמן מבטיח כי מדובר ב"פוסט ראשון בסדרה עצבנית", אנחנו נמשיך לעקוב.

כתב הנידוי של שפינוזה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר