שר החוץ אביגדור ליברמן שוב נגד עמית סגל: "כתב חצר"

הכתב הפוליטי של ערוץ 2, עמית סגל, עקץ את שר החוץ אביגדור ליברמן על הצהרתו כי שרי ישראל ביתנו לא יצביעו בעד שחרור מחבלים, בתגובה, ליברמן תוקף אותו בחריפות (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

עימות בצמרת: שר החוץ ויו"ר 'ישראל ביתנו' במתקפה חריפה נגד הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2 עמית סגל: "מנהל מזה זמן קמפיין נגד 'ישראל ביתנו' מטעמים לא ענייניים ולא מקצועיים".

דבריו החריפים של ליברמן מגיעים לאחר טור שפרסם הבוקר עמית סגל ובו כתב: "השר ליברמן הצהיר הבוקר חגיגית בגל"צ ששרי ישראל ביתנו לא יצביעו יותר בעד שחרור מחבלים. הצהרה אמיצה ללא ספק.

"אבל עכשיו, כשאנחנו יודעים שליברמן הוא שמחליט על שריו, כדאי להיזכר איך הם הצביעו עד היום: בכל שחרור מחבלים בשנים האחרונות שרים ממפלגתו של ליברמן הצביעו בעד, מעסקת שליט (אהרונוביץ ולנדבר) ועבור בכל אחת משלוש הפעימות האחרונות. אולי סטס מיסז׳ניקוב הוא היחיד משרי ליברמן שיכול להצהיר שלא תמך באף שחרור: מההצבעה על עסקת שליט הוא נעדר לטובת ערב אלכוהול".

ליברמן, השוהה באפריקה, זעם על דבריו של סגל וכתב בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו: "עמית סגל מנהל מזה זמן קמפיין נגד "ישראל ביתנו" מטעמים לא ענייניים ולא מקצועיים. גם הבוקר הוא מעוות דברים ברורים ובאתר ״מאקו״ שבו הוא כותב מסרבים לפרסם תגובה. לכן, נפרסם אותה כאן ונעמיד דברים על דיוקם.

עמית סגל (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של סגל)

"מה שמטריד בעיקר בעניינו של עמית סגל הוא שכתב של ערוץ מרכזי בישראל מתקשה בהבנת הנשמע ולא מבין כשיו״ר מפלגה אומר שעד היום היה לשרים במפלגה חופש הצבעה ומעכשיו תהיה עמדה אחידה בעניין שחרור מחבלים. מכיוון שלא מדובר באמת בכתב אובייקטיבי אלא בכתב חצר המשרת באופן קבוע חברי כנסת מסויימים יש להתייחס לדברים בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות