אביאל נחום: "פורש מתחום יחסי הציבור"; המראיין בטוח: "זו מתיחה"

איש יחסי הציבור אביאל נחום הודיע בשידור חי ב"קול ברמה" כי החליט לעזוב את תחום יחסי הציבור, אולם המראיין, עמירם בן לולו, בטוח שמדובר בכלל במתיחה. מה האמת? דיברנו עם אביאל שטוען: זו החלטה אמיתית, מרגיש מיצוי בתחום (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עמירם בן לולו ואביאל נחום (צילומים: עזריאל משה, אלפא לגזיאל)

אביאל נחום פורש? איש יחסי הציבור אביאל נחום התראיין הצהריים (שלישי) לתכנית "המבוקשים" בהגשת עמירם בן לולו ב"קול ברמה" וסיפר כי החליט לפרוש מתחום יחסי הציבור. ההודעה גרמה להלם, תדהמה וזעזוע בתעשייה, כאשר בן לולו עצמו בטוח שמדובר בכלל במתיחה.

נחום בראיון (באדיבות "קול ברמה")

בראיון לבן לולו אמר נחום: "עשיתי הכל. להגיע עוד לאיפשהו בתחום של יחסי הציבור - אין לי. אתגרתי את עצמי והגעתי. אני פורש מהתחום הזה שנקרא יחסי הציבור". הוא הבהיר עם זאת: "כמובן שיש את שלושת הזמרים שאמשיך לעבוד איתם ויש לי איתם חוזים ארוכים". בנוסף, נחום ימשיך לטפל באירועים עבור הזמרים זיו יחזקאל ונחמן ביטון.

אלא שכאמור, המראיין עצמו בטוח שמדובר במתיחת-תגובה שארגנו לו אנשי יחסי ציבור בעקבות סדרת מתיחות שביצע להם בתכניותיו האחרונות.

"טוב חברים, מתחתם אותי ועשיתם את זה בגדול" אמר בן לולו בסרטון תגובה. "האמת שמגיע לי ואני מקבל את זה בכיף. שני דברים יצאו מזה: הבנתי שלהימתח זה כיף ולכן אני ממשיך עם המתיחות. דבר שני, אני באמת שמח וירדה לי אבן מהלב שאביאל נחום לא פורש".

עמירם בן לולו בטוח: זו מתיחה (באדיבות המצלם)

בשיחה עם "כיכר השבת" אישר נחום כי החליט לפרוש מתחום יחסי הציבור והבהיר כי ימשיך לעבוד עם השמות הגדולים בהם טיפל עד היום - חיים ישראל, יניב בן משיח, ויובל טייב וכן להפיק אירועים גדולים. מה כן משתנה? נחום יפסיק לעבוד עם האמנים הפחות גדולים. לדבריו "אני כבר 10 שנים בתחום ואני מרגיש שהגעתי לתחושת מיצוי" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר