בושה

הסקר החדש של גלי צה"ל: האם יש אלוקים?

התחנה הצבאית העלתה בחשבון הטוויטר שלה סקר השואל "האם יש אלוקים" ומציע תשובות מתריסות. התחנה: "הסקר בוצע כחלק מתוכנית סאטירה". התוצאות בשלב זה: הרוב מאמינים (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

סקר שעלה ברשת החברתית "טוויטר" מטעם תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל הפועלת מכספי המסים של אזרחי ישראל, הצליח להרגיז משתמשי טוויטר שומרי מצוות. בסקר הופיעה השאלה "האם יש אלוקים?" לצד תשובות לועגות.

הסיבה לסקר, היא הודעה של מאזין שהקריא דודו ארז בשידור חי: "אני אוהב את התוכנית, יש בה חוש הומור, דרך ההומור נוגעת בנקודות מצחיקות אבל קשה לי לשמוע הומור על אלוקים, אפילו שאחרי ההומור יש הרבה מקום להתפלסף, אלוקים הוא משהו שיקר מאוד לרוב העולם".

המאזין הוסיף וכתב למגישים: "אני בטוח שאין בכוונתם לזלזל אבל כך זה נשמע". הוא ביקש: "קצת רגישות, אלוקים זה לא אובמה ולא ביל ג'ייטס".

בעקבות הדיון, מנהל חשבון הטוויטר של גל"צ פרסם סקר ברשת החברתית שבו ביקשו מהמאזינים להביע את דעתם בנושא. בסקר נשאלו הגולשים "בודקים איתכם לטובת מאזין שהתלונן: האם יש אלוהים?". הרוב, אגב, בחר ב"אין עוד מלבדו".

בעקבות ביקורת על הסקר המזלזל, המגיש דודו ארז אמר בשעה השנייה של התוכנית: "התנצלות, בשעה הקודמת בעקבות פנייה של מאזין נשאלתם בטוויטר שלנו אם יש אלוקים לדעתכם, היו שנפגעו מעצם השאלה ולכן חשוב לנו להבהיר למי שנפגע שיש אלוקים. למי שנפגע מזה שקבענו חד משמעית שיש אלוקים אז גם סליחה ממנו".

ארז שאל את עמיתו אבי אטינגר: השתכנעת?

אבי אטינגר: אני במנחה, בס"ד.

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "הסקר בוצע כחלק מתוכנית הסאטירה של דוד ארז ואבי אטינגר, זהו לא סקר רשמי של התחנה אלא חלק קטן מהתוכנית. נציין רק שבסקר נמצא כי רוב גורף של מאזינים 65% חושב כי "אין עוד מלבדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר