מועצת העיתונות לכיכר השבת: "מטפלים בעניין גבי גזית"

מזכ"ל מעוצת העיתונות, אריק בכר, משיב לתלונת "כיכר השבת" נגד גבי גזית, פחות מיממה לאחר שהוגשה: "נמשיך בטיפול"

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

לא לקח הרבה זמן למועצת העיתונות להתעורר. פחות מיממה אחרי ש"כיכר השבת" הגיש תלונה נגד השדרן המסית, גבי גזית, לאחר שהתבטא בצורה מעוררת חלחלה נגד הציבור החרדי, מבטיחים במועצת העיתונות לטפל בנושא, ובהקדם.

כזכור, אתמול הגישה מערכת "כיכר השבת", באמצעות עורך-הדין חגי אדורם תלונה דחופה למועצת העיתונות הישראלית נגד גזית בשל הסתה חמורה.

עורך-הדין אדורם כותב במכתב התלונה: "תוכן דבריו הארסיים של מר גזית תוך שימוש בביטויים - 'עלוקות', 'תולעים', 'אמונות חשוכות פרימיטביות שטופות שנאה', 'פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר', מזכירות דרכי, ותכני, תעמולה מתקופה אפילה בהיסטוריה האנושית מהז'אנר של "דר– שטירמר".

עורך-הדין חגי אדורם פרט בתלונה את העבירות האתיות החמורות שעבר גזית, כשהשתלח בצורה ארסית בציבור החרדי.

"דבריו של מר גזית מהווים פרסום לשון הרע כמשמעם בחוק איסור לשון הרע, התשכ"ה 1965 (לשון הרע היא דבר שפרסומו עלול להשפיל אדם בעיני הבריות, או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצידם, לבזות אדם בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסים לו (ע"ע - 'פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר') לבזות אדם בשל גזעו, מוצאו דתו, מקום מגוריו, מינו, נטייתו המינית, או מוגבלותו) וככזה - בלית ברירה יינקטו הצעדים המתחייבים על פי חוק במטרה להגן על שמם של מאות אלפי הנפגעים מפרסום דברי הבלע הנ"ל".

כאמור, הבוקר שיגר מזכ"ל מועצת העיתונות, אריק בכר, את ההודעה הבאה לעורך-הדין המייצג את "כיכר השבת": "אני מאשר תלונת כיכר השבת בע"מ, באמצעותך, נגד "רדיו ללא הפסקה" - תוכניתו של גבי גזית מיום 21.4.2010.

"התלונה נשלחה לקבלת תגובה.

"עם קבלת התגובה נמשיך בטיפול בהתאם לתקנון מועצת העיתונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר