"יוצאת לחופשה"

סערת 'חיות אדם': אושרת קוטלר עוזבת את 'חדשות 13'

המגישה הבכירה, שעוררה סערה עם התבטאותה נגד חיילי נצח יהודה (הנח"ל החרדי) אותם כינתה "חיות אדם", יוצאת לחופשה ללא תשלום ותפסיק להגיש את "המגזין" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אושרת קוטלר, מגישת הטלוויזיה הבכירה שעמדה לאחרונה בעין הסערה, יוצאת לחופשה ללא תשלום, כאשר על פי דיווח של רן בוקר, היא עוזבת את חברת חדשות 13 של רשת.

תחילה דווח כי קוטלר פוטרה, אך היא הכחישה את הדיווח עליו שמעה במהלך השתתפותה בוועידת עיתון הארץ, ואמרה "אני לא עוזבת, לא פיטרו אותי ואני לא הולכת לשום מקום".

בהמשך התברר כי לבקשתה, היא יוצאת לחופשה ללא תשלום שיימשך לפחות שנה. גורמים בערוץ אמרו לאתר וואלה כי ההחלטה התקבלה עוד לפני הסערה שעוררו דבריה נגד חיילי נצח יהודה (הנח"ל החרדי).

כזכור, לאחר שידור כתבה על פעילותם של חיילים מגדוד נצח יהודה (הנח"ל החרדי), כינתה אותם קוטלר "חיות אדם", באומרה כי "הילדים הופכים לחיות אדם בצבא בגלל הכיבוש".

בוועידת עיתון הארץ היום (חמישי) אמרה קוטלר: ''יש ניסיון שיטתי להשתיק. היום עיתונאים מפחדים. כשמאיימים לפגוע בילדים שלי, לא בא לי לקחת יותר סיכונים. בחודש האחרון לא בא לי לומר את דעתי, אני בטראומה''.

קוטלר הוסיפה, ''אני לא קראתי לחיילי צה"ל חיות אדם. נקודה. כי הם לא. ושום ראש ממשלה וכאילו שר חינוך לא יוציאו את דבריי מהקשרם. ניסיתי להגיד מהו מחירו של הכיבוש. העמדנו אותם מול מציאות בלתי אפשרית, אבל אף אחד לא מקשיב''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר