עורר סערה

ירון לונדון התבטא בשידור: "הערבים הם פראי אדם"

איש התקשורת תקף בשידור חי את "התרבות הערבית" ועורר סערה. בתאגיד השידור דרשו ממנו להתנצל אחרי שאמר כי "ערבים לא שונאים רק יהודים, הם רוצחים את עצמם" (מדיה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Hanay, מתוך ויקיפדיה)

מגיש הטלוויזיה ירון לונדון, שוב עורר היום (שני) סערה בגין התבטאות אותו אמר בשידור, והפעם נגד הערבים אותם כינה "פראי אדם". בתאגיד דרשו ממנו להתנצל.

במהלך התכנית שלו "גאולה ולונדון" אמר: "ערבים הם פראי אדם. אגב, אני מקבל את העמדה הזאת, ערבים הם פראי אדם. הם לא שונאים רק יהודים, הם רוצחים את עצמם בראש ובראשונה, בימינה, שמאלה, קדימה, מזרחה, מערבה, ערבים טובחים ערבים. אין בעיה עם זה. אני לא דיברתי על פלסטינים, דיברתי על התרבות הערבית".

לקראת סיום התכנית, הוסיף לונדון: "לפני סיום אמרו לי העורכים שלי באוזנייה שברשתות החברתיות כבר יש מחאות על ההתבטאות שלי בעניין הרצחנות של הציביליזציה הערבית, אז אני מניח שזה ילך ככה: ערבים ואנשי שמאל מושבע יאמרו 'לונדון הוא גזען'. אנשי ימין יאמרו 'אפילו לונדון השמאלן אומר שהערבים הם רצחנים'. זה משעמם, אל תעשו את זה".

מתאגיד השידור כאן נמסר בתגובה: "מדובר באמירה אומללה של פרובוקטור עול ימים ולא של אושיית תרבות. מצפים ממר לונדון להתנצל על האמירה עד מחר בחצות היום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר