עוד עזיבה ב'חדשות 13': כתב הפלילים דורון הרמן התפטר

גל הפיטורים והעזיבות ב'חדשות 13': דורון הרמן, כתב הפלילים של הערוץ, הודיע כי הוא מתפטר. "ניצבים בפני עוד אתגרים רבים מרגשים ומפחידים, בהמשך הדרך" (עיתונות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
דורון הרמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

גל הפיטורים והעזיבות ב'חדשות 13' נמשך: הכתב הפלילי וראש הדסק הפלילי ב'חדשות 13', הודיע אחר הצהריים (רביעי) למנכ"ל הערוץ, כי החליט לסיים את עבודתו.

במכתב ששלח היום דורון הרמן למנכ"ל 'חדשות 13' ישראל טויטו, הוא כתב: "אני מרגיש שהגיעה העת לצאת לדרך חדשה ולאתגר הבא מבחינתי".

הרמן החליט לפרגן לטויטו והוסיף: "דווקא כשחברת החדשות חזקה מתמיד בהובלתך ובהובלת אבי בן טל, אני מרגיש שזה ה'קיו' שלי".

דורון הרמן התמוטט בדובאי בשידור חי (באדיבות: תכנית 'לפני החדשות' 'רשת 13')

לאחר מכן הוסיף הרמן וכתב: "ב-6 השנים האחרונות אני מתמקד במיזמים שונים של הגנה על ילדים ברשת, ואני מתכוון בשנה הקרובה לעסוק לא מעט בתחום זה".

"בנוסף ניצבים בפני עוד אתגרים רבים מרגשים, מפחידים, בהמשך הדרך, אך זה לא הזמן לפרט, אני מודה למנכ"לים הקודמים גולן יוכפז ויוסי ורשבסקי, לעורך המהדורה לשעבר ליאור לנדנברג, לעורך המהדורה הנוכחי ניר נוימן, ולשאר עובדי הערוץ".

בסיום מכתבו כתב: "תודה אחרונה לחברי היקר מאור צור שהיה תמיד בשבילי בכל רגע בעשור האחרון. ויש לי תחושה שגם בעשור הקרוב".

בחדשות 13 אמרו בתגובה לעזיבת הרמן: "אנו אוהבים את הרמן מאד ומצטערים על עזיבתו. הוא היה חלק חשוב מאד במערכת החדשות לאורך השנים ואנו מודים לו על הכל ומאחלים לו הצלחה גדולה תמיד".

יצוין, כי בחודשיים האחרונים היה גל של עזיבות בחדשות של 13, בין היתר, של עקיבא נוביק, המגישה טלי מורנו, ברק רביד, סמדר פלד, איתי ורד, עמית אהרונסון, אלי ראכלין והחזאי דני רופ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר