דעה: ארץ אוכלת יושביה

"למה אמרת לחוקרים שאני יזמתי את המהלכים בהולילנד? השתגעת? איזה פדיחות את עושה לי"... מה שאולמרט לא אמר לזקן (דעה, בכיכר)

הרצל קוסאשוילי | כיכר השבת |
אולמרט משוחח עם זקן, אמש (ערוץ 2)

האמת היא שלא נכחתי אמש בחתונת ביתו של אריה דרעי בירושלים, הייתי במרחק קצר משם בסעודת שבע ברכות לאחותי שנישאה בתחילת השבוע.

למרות הקרבה הגיאוגרפית למוקד הרעש, ואולי דווקא בגלל זה, הטלפון הנייד שלי לא הפסיק לרטוט ולצהול מרוב הודעות ומסרוני "פאפארצי" שאיימו להשביתו כליל.

הנה חלק מההודעות שהיו מנת חלקי אמש בסדר חומרה עולה: "חיים רמון הגיע עכשיו לחתונה" (ברור לכולם על איזו חתונה מדובר כמובן, כן?). "שר החוץ איווט ליברמן שותה יין עם דרעי". "במקום נמצאים גם עוזי ארד, הרב גרוסמן, יו"ר האופוזיציה ציפי ליבני ויו"ר הכנסת רובי ריבלין" ושיא השיאים, "אולמרט ושולה זקן משוחחים"!

אוזניים תצלינה! אולמרט, ראש הממשלה לשעבר רב המעללים והפרשיות בהווה, הוציא את אפו לאוויר הפתוח. ולא זאת, אלא שהוא גם הוסיף חטא על פשע כשהוא נצפה משוחח עם שולה זקן?!

למען הסר ספק, אני חייב לציין שאהוד אולמרט הוא לא כוס הוויסקי שלי. ליתר דיוק, הוא ממוקם איפשהו בפסגת רשימת האנשים שלא הייתי רוצה לשהות במחיצתם, לא בעולם הזה ולא לעולם הבא, עם או בלי מעטפות.

אבל מכאן ועד להתנפלות הגרוטסקית הזאת על כל תנועה ומצמוץ של האיש, זה באמת מוגזם. כן, תתפלאו, אפילו בשביל רכילאים כמוני.

מסתבר שמשטרת ישראל שממונה פה רשמית על החגיגות במדינה הצרה והמחניקה הזאת, שוב מוצאת את עצמה אובדת עצות אל מול "כוחות הרשע", קרי: ראש ממשלה החשוד בפלילים, המעז במקביל לחקירותיו האינטנסיביות, לנהל אורח חיים שפוי (לטעמו) הכולל בין היתר, טיסות לחו"ל (בטח לא דרך ראשונטורס) בכדי לצפות במשחקי כדורגל נחשבים והשתתפות באירועים ושמחות בדוגמת אמש.

המעניין והמצחיק הוא שאנחנו בולעים את הפיתיון הזה בתאווה גלויה ואף מגלגלים אותו במעלה החיך להעצמת החוויה. תרשו לי להקיא בבקשה ולהקל במעט מתחושת הגועל.

תסכימו איתי שלא צריך להיות בעל מוחין בכדי להבין שהאינטימיות נעדרת מאירוע בסדר גודל שכזה. ז"א, ברור לנו שאהוד לא לחש על אוזנה של שולה (שמשום מה נראית שמחה מאירוע לאירוע) "מה אמרת לחוקרים שאני הזמנתי את המעטפות מטלנסקי ויזמתי מהלכים בהולילנד? את השתגעת? איזה פדיחות את עושה לי..."

אין חדש תחת השמש חברים יקרים, הצימאון לדם מסתבר, גובר (כרגיל) על כל שיקול הגיוני. ואם יש כתב במקרה הטוב, או צלם פאפארצי חסר עכבות ומצפון שיכולים להוסיף שמן למדורה ולפתור בכך את כל צרותינו אז למה לא בעצם?

זה לא סוד שאנחנו נוטים להתייחס תמיד לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. אבל לאחרונה, מחול השדים הזה סביב אולמרט לובש צורות וצבעים זרחניים, הזויים ומצחיקים.

בנימה אישית יותר, אני מייחל לא פחות מכם להרשעה ולו הקטנה ביותר של האיש שנטל חלק מכריע בתהליך התנתקות הבזוי והמיותר. ככה זה כשתחושת הנקם מבעבעת בי וגועשת שעות נוספות. אבל

בבקשה, על תשכחו את איסור "אבר מן החי" למען ה'. אם וכאשר יורשע, למרות שזה לא ממש נראה באופק, אני מזמין אתכם על חשבוני לטקס בזיזת השלל וברית בין הבתרים. מבטיח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר