"מוסר כפול של השמאל"

עיתונאי השמאל הפתיע בטור: "ביבי מקסים"

העיתונאי הקיצוני מ'הארץ', כתב הבוקר טור בעיתון, בו הפליג בשבחים על נתניהו; "התיעוב שחשים כלפיו בשמאל יש בו מוסר כפול וצביעות כלפי אנשי המחנה הנוהגים כמותו" (דעה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
גדעון לוי. ארכיון (צילום: אמיר לוי - פלאש 90)

גדעון לוי מ'הארץ', נחשב לעיתונאי שמאלני רדיקלי, עם דעות קיצוניות. הבוקר (חמישי), הוא כתב טור הערצה לראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

בפתח הטור סיפר לוי, כי השבוע הוא השתתף במסיבת יום ההולדת של שרה נתניהו, שנערכה בביתו של מקורבו של נתניהו ועיתונאי 'הארץ', בני ציפר.

על המפגש כתב לוי: "היא (שרה נתניהו) והוא היו באותו ערב כמעט ההיפך המוחלט ממה שמספרים על אודותיהם, ההיפך ממה שחושבים עליהם. אין כמעט דבר שנאמר עליהם מצד מבקריהם חדורי התיעוב, שלא התגלה באותו ערב כהיפוך התמונה שנגלתה לכמה שעות בבית האבן הישן בקצה רעננה".

"האיש", הוסיף לוי לתאר: "ממלא בנוכחותו את החלל. הוא מסקרן יותר מכל פוליטיקאי ישראלי שיש כיום, גם עכשיו, כשהוא כנראה בסוף הקריירה שלו. קל יותר להבין את מניעי ההערצה העיוורת כלפיו מאשר את מקורות השנאה התהומית שהוא מעורר".

"כשמעבירים ערב עם נתניהו", הוסיף לוי לתאר, "אי אפשר שלא לשוב ולתמוה על הפער הבל ייאמן בין רמתו ורוחב היריעה של השכלתו ובין הסביבה שהוא פועל בה. הוא בחר בסביבה הזאת. נתניהו ויתר על הסביבה האחרת תמורת עבודה בפוליטיקה הימנית, אך ורק בה. הוא המיר את תחומי העניין הטבעיים שלו בסביבה זרה, רדודה, תוקפנית ולפעמים גם נבערת, תמורת מימוש השאפתנות הפוליטית חסרת הרסן שלו", עקץ לוי.

"התיעוב שחשים כלפיו בשמאל נובע מאורחות חייו ומהפוליטיקה שלו, עם יותר מקורטוב של מוסר כפול וצביעות כלפי אנשי המחנה הנוהגים לפעמים כמותו, אך מעל לכל מרחף גט הכריתות שנתניהו נתן לכל מי שעלול לבקר אותו", הוסיף לוי בטורו המפתיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר