תקף את התחנה

רזי ברקאי הסביר: זו הסיבה שפרשתי מגל"צ

שדרן הרדיו שפרש מתכניתו בגל"צ, לאחר שנים ארוכות. חשף בראיון את הסיבות לפרישתו מהתקשורת ותקף בחריפות את התקשורת ואת התחנה בה עבד במשך שנים ארוכות (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רזי ברקאי (צילום: פלאש 90)

מגיש הרדיו לשעבר, רזי ברקאי שפרש בגיל 72 מהגשת תכניתו "מה בוער" בגל"צ התראיין ליונית לוי ועמית סגל בחדשות 12 כשהוא מסביר את הסיבה לפרישתו לאחר שנים רבות כל כך.

"דגרתי על זה הרבה זמן. אני חושב שמעבר לגיל ולאובדן מסוים של אנרגיות וזיכרון, שהולך לי קצת לאיבוד - אני מרגיש שזו לא המדינה שרציתי לחיות בה. חד משמעית, היא השתנתה באופן שמעציב אותי", הסביר ברקאי ללוי וסגל.

לאחר עשרות שנות רדיו: אלו היו יחסי רזי ברקאי והחרדים

ברקאי חשף שוב את עמדותיו השמאלניות והסביר, "ראש ממשלת ישראל בפתח בית המשפט, סביבו עדת חנפים, פותח בהתקפה נגד השופטים שלו. אריה דרעי ממרר בבכי, יום למחרת אומר: 'אני חוזר לפעילות ציבורית'. גסות הרוח, הם איבדו את הבושה. אנחנו, התקשורת, איבדנו את הבושה. אנחנו לא מסוגלים יותר להקשיב. כעיתונאי זה אחלה חומר לפתוח איתו מהדורות, אבל כאזרח זה רע".

לטענתו בשנים האחרונות הוא "הרים את הידיים" גם לנוכח הירידה ביכולת ההשפעה שלו בתכניתו. ברקאי תקף בראיון גם את גל"צ ואמר, "מגיעים הנה עסקנים והשתלטו על התקשורת, לא רק על גלצ - אלא גם אצלכם, אנשים שאין להם עניין להקשיב אלא רק להשמיע".

"אם המגמה הזו תימשך וימשיכו להשחיל פנימה אנשים שהם לא עיתונאים, שמתקלטים טקסטים שמישהו מכתיב להם - יכול להיות שיצטרכו לסגור את התחנה", אמר ברקאי שסירב להתייחס לפיטוריו של ברדוגו הימני מהתחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר