סקר TGI מתפרסם היום ומחולל סערה בציבור הכללי.
הנתונים על העיתונות החרדית יתפרסמו בשבוע הבא. בסקר הנוכחי התפרסמו הנתונים על תחנות הרדיו החרדיות והעיתונות הדתית.
בגזרת עיתוני סוף השבוע למגזר הדתי-לאומי, מוביל 'בשבע' עם 5.9% (ירידה מ-6.5% בחציון שלפניו), מול 2.8% ל'מקור-ראשון/הצופה' (ירידה דרסטית מ-3.6% בחציון שלפני כן ומ-4.2% בחציון ינואר-יוני 2009).
בקרב התחנות החרדיות שומרת רדיו קול חי על יציבות: 5.5% בסקר לעומת 5.4% בחציון הקודם.
למעשה, רדיו קול חי, מחזק את מעמדו כערוץ הרדיו המוביל בציבור החרדי, למרות כניסת תחנה נוספת לזירה.
הסקר מפרסם לראשונה את נתוני רדיו קול ברמה, רדיו חרדי המשדר מזה שנה וחצי בפרישה ארצית. שיעור החשיפה לתחנה עומד כבר על 4.5%.
מדובר בנתון מרשים, יחסית לתחנת רדיו צעירה.
בנוגע לגלישה באינטרנט אמרו ב-TGI כי "כמות הגולשים באינטרנט בישראל ממשיכה את מגמת העלייה ושיעור הגולשים בגילאי 18+ עומדת על מעל 80% לעומת 78.5% ביולי-דצמבר 2009.
על-פי הסקר הישראלי מעל גיל 18 מבלה בממוצע כ-7 שעות ורבע בשבוע באינטרנט כיום וזאת לעומת כ-3 שעות וחצי בשבוע בקריאת עיתונים ויותר מ-10 שעות בהאזנה לרדיו".
מהנתונים על מדד הגלישה באינטרנט של הגולשים בישראל עולה, כי "כיכר השבת", האתר החרדי המשפיע ביותר - מוביל את המדיה החרדית.