"ניגוד עניינים?"

שר התקשורת לשעבר הנדל קיבל עוד ג'וב בתחום התקשורת

לאחר שנמתחה ביקורת על מינויו של שר התקושרת לשעבר, לתפקיד פרשן ב'חדשות 13', היום, הודיעו ב'ישראל היום', כי הנדל יצטרף לצוות הכותבים בעיתון, לצדו מונתה ככתבת מדינית, שירית אביטן כהן (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יועז הנדל, שר התקשורת לשעבר (צילום: Sraya Diamant/Flash90)

לפני כשבוע הודיעו בחדשות 13, כי שר התקשורת לשעבר יועז הנדל יקבל תפקיד חדש בערוץ כפרשן ב'חדשות 13', היום (רביעי) הודיעו בעיתון ישראל היום, כי השר לשעבר יצטרף לצוות הכותבים.

לאחר הודעת חדשות 13 בשבוע שעבר, נמתחה ביקורת חריפה ברשתות נגד הנדל, שמיד לאחר שעזב את תפקיד שר התקשורת - האחראי בין היתר גם על טלוויזיה ועיתונים, הוא חובר אליהם.

למרות הביקורת, ב'ישראל היום' הודיעו היום, כי הנדל יצטרף לצוות הכותבים "קבינט שישי", במהדורת סוף השבוע של ישראל היום

בנוסף הודיעו בעיתון הנפוץ, כי גם שירית אביטן כהן (שהייתה קודם ב'גלובס' - ופוטרה. י"ט) מצטרפת למערכת ישראל היום ותשמש כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית.

אביטן-כהן תצטרף לדסק המדיני של ישראל היום, יחד עם הפרשן והכתב אריאל כהנא.

העורך הראשי של העיתון 'ישראל היום' עמר לחמנוביץ בירך ואמר: "אני שמח מאוד על הצטרפותם של יועז הנדל ושירית אביטן כהן למערכת ישראל היום. מדובר בשני עיתונאים בעלי ניסיון עשיר ומקצועיים בתחומם. הצטרפותם מהווה תוספת כוח משמעותית מאוד למערכת ישראל היום ולציבור הקוראים".

יועז הנדל אמר: "במציאות שבה השיח מוקצן ודיכוטמי, הקול של הימין הליברלי חיוני לעתיד המדינה. שרתתי את המדינה כלוחם, כשר וכחבר כנסת בשנים האחרונות, ועכשיו אמשיך לשרת בעולם העסקי וגם בתקשורת.
למילים יש כוח השפעה עצום ואני מתכוון לנצל את הבמה החשובה של ישראל היום, לשכנע ולעורר דיון".

שירית אביטן כהן מסרה: "אני שמחה להצטרף לצוות הכותבים המגוון והמוביל של ישראל היום, ומתרגשת במיוחד להיות חלק מגוף התקשורת המוביל והמשפיע ביותר בישראל בעת הזאת כפרשנית פוליטית וכתבת מדינית".

כזכור, בשבוע שעבר, העיתונאי עמית סגל צייץ: "ניגוד עניינים זה לחלשים? לא עבר חודש מהרגע שהיה השר שממונה בין היתר על הערוץ".

גם איש התקשורת דוד ורטהיים כתב: "שאלות שצפות בראש: -האם זה מנהל תקין ששר התקשורת עובר לעבוד בערוץ טלוויזיה? -האם לא נדרשת מראית עין לפחות של צינון? -האם קיים בישראל צופה אחד שיעבור לחדשות 13 כדי לצפות ביועז הנדל? -האם הנדל הוא מה שהעיתונות הישראלית המביכה גם ככה צריכה עכשיו? אשתה קפה שחור ואחזור עם תשובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר