"רוצה לצאת נגדם"

יעקב ברדוגו חשף: זו הסיבה שסירבתי להתמנות לשר בממשלה הנוכחית

הפרשן הפוליטי הבכיר שנחשב מקורב מאוד לראש הממשלה נתניהו, הסביר מדוע הוא סירב להצעת נתניהו להתמנות לשר בממשלתו, וגם חשף, מה יגרום לו לצאת בחריפות נגד הממשלה • צפו (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יעקב ברדוגו מתראיין (צילום: הפודקסט של נדב פרי של All•in הבית של הפודקסטים )

הפרשן הבכיר יעקב ברדוגו התראיין לפודקסט של העיתונאי לשעבר נדב פרי, והסביר בין היתר, מדוע הוא בחר שלא לקחת תפקיד שר בממשלת נתניהו הנוכחית.

אני סירבתי להיות שר, זה לא סוד שבממשלה הנוכחית אני סירבתי להיות שר. הציעו לי להיות ואני לא חייב לאף אחד כלום, אני כבר לא בגלי צה"ל".

"נתניהו", טען ברדוגו, "הציע לי להיות שר ההסברה או שר התקשורת, למה לא לקחתי? א. כי לא רציתי שמישהו יגיד שאני עושה את מה שאני עושה - כקרדום לחפור בו".

"אם אני ארצה יכולתי להתמודד - אבל בחרתי שלא להתמודד, אם הייתי מתמודד במפלגת הליכוד הייתי נבחר בעשירייה הראשונה - לא רציתי כי אני מאמין שאני בשליחות".

"דבר נוסף", הוסיף ברדוגו ואמר: "השליחות שלי של להיות פה לאנשים א נגמרה, אם אני לוקח תפקיד שר, אז אני צריך להגן על הממשלה הזו, על כל דבר שהיא עושה, ובהחלט אני חושב שאצטרך לבקר אותה בהמשך".

ברדוגו נשאל על מה הוא יבקר את הממשלה והשיב: "אנחנו נמצאים בימים שיכול להיות שנצטרך ללכת נגד הממשלה. האירוע עכשיו, זה לא רק רפורמה משפטית, זו רפורמה חברתית, הרפורמה המשפטית היא רק חלק מהעניין הרחב", הסביר ברדוגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר