רכש חדש לרדיו "קול חי": יענקי פלאי

יענקי פלאי יהיה מעתה מנהל התכניות החדש של "רדיו קול חי". פלאי שימש סמנכ"ל עיתון משפחה ב-7 השנים האחרונות. "נצעיד את התחנה להישגים"

לאחר 7 שנים בתפקיד סמנכ"ל עיתון "המשפחה", ישמש יענקי פלאי כמנהל התכניות החדש של "רדיו קול חי" ובכך יחליף את ישראל פריד - כיום מנכ"ל רדיו גלי ישראל.

פלאי בעל ניסיון רב בתחום העיתונות בכלל ובעיתונות החרדית בפרט.

כמנהל תכניות החדש ברדיו קול חי, ינקי פלאי ינהל את כל נושא התוכן הכולל את מחלקת החדשות ואת התכניות הרבות והמגוונות המשודרות בתחנה.

ינקי פלאי: "אני שמח להצטרף לצוות רדיו קול חי, המדיה המובילה של המגזר החרדי. אני מאמין כי יחד נוכל להמשיך להצעיד את התחנה להישגים עיתונאים חדשים ומרשימים".

עדו ליבוביץ מנכ"ל רדיו קול חי: "רדיו קול חי מברך על הצטרפותו לשורותיו של איש תקשורת עם ניסיון מוכח בעולם העיתונות בכלל ובעיתונות החרדית בפרט. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקידו החדש".

רדיו קול חי מהווה את תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי מזה למעלה מעשר שנים ברציפות. התחנה משדרת 24 שעות ביממה- פרט לשבתות וחגים (במסגרת זיכיון הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה) חדשות כלליות וחדשות מגזריות, יומנים ואקטואליה, יומני כלכלה ופוליטיקה, שיעורים תורניים, שאלות ותשובות עם רבנים ופוסקים, הפקות מקוריות, תוכניות מיוחדות לחגים ובמועדים יהודיים, תוכניות לנשים ולמשפחה, משחקי רדיו, תוכניות ותסכיתים לילדים, תוכניות ריאליטי רדיו, מוסיקה יהודית וחסידית, שיחות עם מאזינים ושידורים חיים ישירים מאתרים שונים ברחבי המדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר