יתד נאמן משחיז סכינים: "זעזוע ומחאה"

בטאון "יתד נאמן" יוצא הבוקר במתקפה חריפה בעקבות הכשרת גיורי צה"ל על-ידי מורינו הגר"ע יוסף. "זעזוע ומחאה חריפה וכואבת". העיתון מצטט דיינים בכירים המפקפקים בכשרותם ההלכתית של הגיורים. הם טוענים כי בקורסי הגיור של צה"ל מציינים כי לא התרחשו ניסים ביציאת מצרים, וכי "הכל נעשה על פי דרך הטבע"

ישראל כהן | כיכר השבת |

יממה אחרי פסיקת מרן הרב עובדיה יוסף המכשירה את גיורי צה"ל, היומון "יתד נאמן" משחיז סכינים ובכותרתו הראשית תוקף בחריפות את ההחלטה.

כמיטב המסורת, הבטאון מביע "זעזוע ומחאה כואבת ונמרצת על חילול ה´ בהכשרת אלפי ´גיורי´ הצבא".

בהמשך הידיעה צוין כי ההחלטה התקבלה "באורח תמוה ביותר, שעל פי ההלכה גיורי צה"ל תקפים ע"פ תורתנו הקדושה".

בעקבות כך, ממשיך העיתון לדווח, "הביעו רבותינו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א זעזוע ומחאה חריפה וכואבת על חילול שם שמיים העצום בהכשרת גיורי הצבא".

העיתון מצטט דיינים בכירים המפקפקים בכשרותם ההלכתית של הגיורים. הם טוענים כי בקורסי הגיור של צה"ל מציינים כי לא התרחשו ניסים ביציאת מצרים, וכי "הכל נעשה על פי דרך הטבע".

המתקפה הפרועה בעקבות הפסיקה החלה ביום שישי. שעות אחדות לאחר פרסום הפסק, נתלו בריכוזים החרדיים בירושלים מודעות נגד הכשר הגיור הצבאי.

מדובר במודעה ישנה, שפורסמה כבר בעבר, לה צורף כיתוב עדכני. יש לציין כי גדולי ישראל חתמו בעבר על הקריאה הזאת, אולם כעת נוספה לה פסקה נוספת - ובה מתקפה חמורה בעקבות הכשרת הגיור הצבאי על-ידי מורינו, הגר"ע יוסף.

"על פי הוראת גדולי ישראל", כותבים מפיצי המודעות, "כל מי שייתן יד להכשרת הגיורים המזויפים ברבנות ובפרט הנערכים בצה"ל, יישא באחריות אישית של ההתבוללות הנוראה ומחרים את עצמו לנצח מהיהדות החרדית".

מש"ס נמסר בתגובה כי הם מכבדים את דעתם של גדולי ישראל. "ננהג לפי הוראותיו של מרן הרב עובדיה יוסף", אמרו גורמים בתנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר