שנתיים ל"המבשר" ● גלריה

ליברמן: "לחרדים יש יותר עיתונים מאשר לחילונים"

שרים, חברי-כנסת, בכירי המשק ועיתונאים מכלי התקשורת המובילים בישראל, הגיעו אתמול לכנס "מובילים" של עיתון "המבשר", במלאות שנתיים להקמת העיתון ● שר החוץ ליברמן: "לחרדים יש יותר עיתונים מהחילונים" ● את התעודות לאנשי הפרסום חילק יו"ר ועדת הכספים משה גפני ● צפו בגלריית תמונות (בכיכר)

עיתון "המבשר" חגג שנתיים בערב יוקרתי במלון "שרתון" ברמת-גן, בהשתתפות בכירי המשק, שרים בכירים, חברי-כנסת, אישי-ציבור ואנשי תקשורת מובילים.

ראשון הדוברים היה נכדו של הרב מנחם פרוש ז"ל, מייסד העיתון. הבן הקריא מכתב לסבו, בו פנה אליו בגוף ראשון. "תמיד היית מתקשר ביום שישי ומשבח את המוסף השבועי", סיפר הבן. "סבא, אני רוצה לספר לך, שכיום יש לנו 15,000 מנויים", אמר והמשתתפים הריעו במחיאות כפיים.

הנואם המרכזי של הערב היה שר החוץ אביגדור ליברמן. "אני חייב לציין שיש תופעה מעניינת אצל החרדים, בניגוד לציבור הכללי - יש אצלכם יותר ויותר עיתונים יומיים", פתח ליברמן את נאומו בחיוך. "זו תופעה שכדאי ללמוד אותה", הוסיף. תמליל מנאומו המלא התפרסם הערב ב"כיכר השבת".

לאחריו נשא דברים יו"ר חברת "גבעות עולם", ר´ טוביה לוסקין. הנאום היה באנגלית, היות ולוסקין מתקשה בעברית. החברה של לוסקין, חסיד חב"ד, משגעת את הבורסה בתקופה האחרונה. לוסקין ממעט להשתתף באירועים ציבוריים והופעתו הייתה בהחלט חריגה.

בזה אחר זה הזמין המנחה קובי אריאלי נואמים שונים ששיבחו את עיתון "המבשר". החלק השני של האירוע נפתח בחשיפת סקר מקיף על הציבור החרדי שנערכה על-ידי מינה צמח.

החלק המרכזי של האירוע היה חלוקת תעודות למפרסמים הבולטים של העיתון. האישיות שנבחרה לחלק את התעודות - יו"ר ועדת הכספים, ר´ משה גפני.

למי שתמה מה לגפני (המשוייך למחנה "יתד נאמן") ולחלוקת תעודות של "המבשר", באה התשובה באה בנאומו הנלהב. במשך רבע שעה, פרגן גפני לפרוש על עמדתו הנחרצת בסוגיות הבוערות בציבור החרדי, כשהוא רומז על סוגיית הגיור האחרונה.

בתום האירוע, קיבל כל אחד שי יוקרתי, כשעליו נחרט השם האישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר